به روایت شبکه پرس تی وی؛

نابرابری ها در میزان حقوق و دستمزد در اسرائیل

۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۴:۲۷:۱۴
کد خبر: ۹۸۸۳۹۲
نابرابری ها در میزان حقوق و دستمزد در اسرائیل
موضوع نابرابری های موجود در میزان دریافت حقوق و دستمزد در اسرائیل در برنامه این هفته «داخل اسرائیل» (Israel Inside) در شبکه پرس تی وی مورد بحث و گفت و گو قرار می گیرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه با نگاهی به وضعیت زندگی ساکنان اسرائیل و تبعیض ها در پرداخت حقوق و دستمزد به بررسی درآمد خانوارهای اسرائیلی که طی سال های اخیر رشد بسیار ناچیزی داشته است، می پردازد و یکی دیگر از نشانه های فروپاشی درونی رژیم صهیونیستی را تبیین می کند.

در این برنامه ضمن مروری بر به کارگیری بیش از 30 درصد از ساکنان رژیم اسرائیل با حداقل حقوق، سیاست کسب‌وکارها و شرکت های بزرگ اسرائیلی در سوءاستفاده از کارگران و عدم پرداخت حقوق کافی به آنها به رغم کسب درآمدهای هنگفت و پدیده فرارهای مالیاتی شرکت های اسرائیلی و رشد محسوس آن طی سال های اخیر مورد واکاوی قرار خواهد گرفت.

این برنامه همچنین به بررسی بی عدالتی ها در پرداخت حقوق میان افراد با گرایش های دینی مختلف در اسرائیل پرداخته و کیفیت زندگی افراد متعلق به قشر متوسط و ضعیف در اسرائیل را که در اثر بی عدالتی ها، کیفیت زندگی آنها روز به روز در حال بدتر شدن است ، مورد نقد و تبادل نظر قرار می دهد.

نگاهی به زندگی 26 درصد از خانوارهای اسرائیلی در فقر، واکاوی سیاست های سران رژیم صهیونیستی برای تقویت کسب‌وکارهای وابسته به این رژیم و بی توجهی به کسب وکارهای عمومی و وابسته به ساکنان رژیم صهیونیستی و مروری بر تاثیر بن بست سیاسی پیش روی اسرائیل بر وضعیت حقوق و دستمزد کارگران نیز از دیگر محورهای مورد بحث در این برنامه خواهد بود.

«داخل اسرائیل» به تهیه کنندگی حسین الشیماری چهارشنبه 27 فروردین ساعت 09:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت 22:00 ، پنجشنبه ساعت 16:00، جمعه ساعت 20:00، دوشنبه ساعت 19:20 و سه شنبه ساعت 22:00 پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز