پخش فصل چهارم «شهروند و مافیا» از اول اردیبهشت

۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۶:۱۹:۳۰
کد خبر: ۹۸۸۴۹۳
پخش فصل چهارم «شهروند و مافیا» از اول اردیبهشت
علیرضا سلطانی از پخش فصل چهارم برنامه «شهروند و مافیا» از اول اردیبهشت خبر داد.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا، علیرضا سلطانی تهیه‌کننده مسابقه «شهروند و مافیا» درباره آخرین وضعیت پخش این برنامه عنوان کرد: مسابقه «شهروند و مافیا» با نام قبلی «مافیا» از مهر ماه سال ۹۸ روی آنتن شبکه سلامت رفت و ما سعی کرده‌ایم این مسابقه را با خلاقیت، جنس مسابقه و حضور فرد شناخته شده مانند بهنام تشکر در فصل اول و علیرام نورایی در فصول دوم تا چهارم پیش ببریم و پس از فصل اول با توان بیشتری کار کنیم.

حال این مسابقه به فصل چهارم رسیده که قرار است از اول اریبهشت‌ماه ۹۹ در ۳۲ قسمت تا عید فطر از شبکه سلامت پخش شود. این فصل را قبل از شیوع ویروس کرونا در بهمن ماه ۹۸ ضبط کردیم.

در فصل سوم با تلاش دوستان سعی کردیم ۷ قسمت را به خانم‌ها اختصاص دهیم. برای ما باعث افتخار است که خانم‌ها در «شهروند و مافیا» حضور داشته باشند اما دوستان باید تمرین و توجه بیشتری برای مسابقه انجام بدهند تا سطح کیفی بازی خانم‌ها مانند آقایان نیز به سطح قابل قبول و خوبی برسد.

وی درباره حضور علیرام نورایی به عنوان راوی مسابقه «شهروند و مافیا» عنوان کرد: یکی از ویژگی های راوی در مافیا این است که در حقیقت بر روند بازی اخلال ایجاد نکند. ما اسم این کاراکتر را راوی گذاشتیم به دلیل آنکه سه وظیفه تعامل با شرکت کنندگان، اداره بازی و ارتباط با مخاطب را دارد. این سه وظیفه در حقیقت یکسری مرزهای باریکی با یکدیگر دارند که باید راوی به آن توجه کند. ما تجربه‌های موفقی را با بهنام تشکر داشتیم و سعی کردیم نقاط قوت ایشان را به علیرام نورایی منتقل و نقاط ضعف را برطرف کنیم. در حال حاضر علیرام نورایی تبدیل به وزنه مسابقه شده است و مخاطب با عکس العمل و ری اکشن‌های او جذب مسابقه می‌شود.

ما بسیاری از دوستان را با این مسابقه آشنا کردیم و آن‌ها جذب مسابقه شدند. در واقع استقبال مخاطبان از برنامه خوب بوده و افزایش داشته است. همچنین باعث افزایش دایره مخاطبان شبکه نیز شده است.

منبع: صبا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز