در شبکه پرس تی وی بررسی می شود؛

نگاهی به پیامدهای شیوع ویروس کرونا و بروز رکود اقتصادی جهانی

۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۰۲:۰۱:۰۰
کد خبر: ۹۸۸۸۹۵
نگاهی به پیامدهای شیوع ویروس کرونا و بروز رکود اقتصادی جهانی
بحث و گفت و گو درخصوص پیامدهای شیوع ویروس کرونا و بروز رکود اقتصادی در جهان در برنامه این هفته «شکاف اقتصادی» (Economic Divide) در شبکه پرس تی وی صورت می گیرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این برنامه به تهیه کنندگی کاوه تقوایی با اشاره به همه‌گیری ویروس کرونا در بسیاری از کشورهای جهان و توقف فعالیت های اقتصادی در پی آن به بررسی رکود اقتصادی در سطح جهانی به دنبال شیوع این بیماری می پردازد.

در این برنامه با نگاهی به اوضاع اقتصادی کشورهای اروپایی در پی شیوع کرونا و واکاوی تاثیر سوء آن بر صنایع گردشگری، هواپیمایی، خرده فروشی ها و سازمان های خدماتی، وضعیت اقتصادی کشورهای اروپایی در ماه های قبل از شیوع کرونا و بعد از آن و اقدامات دولت های اروپایی در کمک به مردم خود در این روزها مورد واکاوی قرار خواهد گرفت.

این برنامه همچنین ضمن بررسی گسترش روزافزون ویروس کرونا در آمریکا و واکنش آمریکا و شخص دونالد ترامپ نسبت به این موضوع، تاثیر ویروس کرونا بر بیکاری مردم آمریکا را مورد نقد و تبادل نظر قرار می دهد.

از دیگر مباحث مورد بررسی در این زمینه می توان به تاثیر همه گیری ویروس کرونا بر تعطیلی فروشگاه و خرده فروشی ها در آمریکا و رکود اقتصادی در چین در پی شیوع کرونا اشاره کرد.

«شکاف اقتصادی» ساعت 01:00 بامداد جمعه ۲۹ فروردین از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه نیز شنبه ساعت 00:03 بامداد، یکشنبه ساعت 08:00 و 19:00 و دوشنبه ساعت 11:00 روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز