سارا روستاپور:

رسانه ملی از امتحان کرونا سربلند بیرون آمد

۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۵:۵۹:۰۰
کد خبر: ۹۸۹۰۴۲
رسانه ملی از امتحان کرونا سربلند بیرون آمد
سارا روستاپور مجری برنامه های کودک به نقش رسانه ملی در این روزها اشاره کرد و گفت: از آنجایی که ما هیچ پیش زمینه ای از ورود ویروس کرونا به کشورمان نداشتیم، رسانه ملی توانست سربلند از این امتحان سخت بیرون بیاید.

سارا روستاپور، مجری برنامه های کودک و نوجوان، در گفت وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا با اشاره به وظیفه رسانه ملی برای تدارک دیدن برنامه های کودک در این روزها، گفت: با وجود اینکه هیچ پیش زمینه‌ای درمورد کرونا نداشتیم و یک اتفاق یهویی در کشورمان رخ داد اما باز هم رسانه ملی بسیار تاکنون خوب کار کرده و توانسته در این امتحان سخت سربلند بیرون بیاید.

او ادامه داد: ما برنامه‌های دیگری ضبط کرده بودیم اما با شیوع ویروس کرونا در کشورمان باز هم در این شرایط سخت سرکار رفتیم و برنامه های دیگری متناسب با این موضوع با زمان طولانی تری ضبط کردیم.

روستاپور تصریح کرد: جدا از اینکه تلویزیون تمام سریال‌ها را به موقع به پخش رساند و برنامه‌های متفاوتی تدارک دید، مدرسه‌ها را هم به خانه آورد که این اقدام قابل تحسین است. اما از نقش خانواده ها هم نباید غافل شد. در این شرایط قرنطینه ای خانواده ها باید بیشتر با بچه هایشان وقت بگذارند و انواع سرگرمی ها را با آنها امتحان کنند چراکه جایگاه خانواده از هرچیزی بالاتر است.

این مجری اظهار داشت: تلویزیون در دهه های گذشته یک رسانه تک بُعدی بود و همه مجبور بودند به تماشای آن بنشینند اما اکنون باوجود کانال های ماهواره ای، اینترنت و... انتخاب برای بچه ها بسیار زیاد شده است و این کار ما را سخت تر می کند. به نظر من مشکلاتی که الان وجود دارد یکی مسئله بودجه است و یکی دیگر این است افرادی که در گذشته با تلویزیون کار می کردند الان نیستند و نبود آنها حس می شود. اما با تمام این وجود تلویزیون کارهای خوبی ساخته که قابل تقدیر  است اما مقایسه آن با کارهای دهه های گذشته کار درستی نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز