در ویژه برنامه «به خانه بر می‌گردیم»؛

گرامیداشت روز ارتش و سفر به همدان

۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۰:۲۹:۵۶
کد خبر: ۹۸۹۱۴۴
ویژه‌برنامه به خانه بر می‌گردیم این هفته با سفر به پایتخت تاریخ و تمدن ایران روی آنتن شبکه 5 سیما خواهد رفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ ویژه‌برنامه به خانه بر می‌گردیم جمعه 29 فروردین‌ماه ساعت 10 صبح با اجرای محمدحسین مولایی و المیرا سماواتی با ارتباط ویژه با شهر تاریخی همدان و حضور یکی از فرماندهان ارتش و اجرای گروه مارش پایگاه نوژه به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران روی آنتن می‌رود.

در بخش دیگر این برنامه و در استودیو برنامه  نیز یکی از امیران ارتش جمهوری اسلامی، دکتر علی صدرا کارشناس مهارت‌های زندگی و دکتر علی دباغ متخصص قلب و عروق و فلوشیپ بیهوشی قلب و پزشک بیمارستان شهید مدرس، آخرین توصیه‌های پزشکی و مراقبت‌های پیشگیری از کرونا را ارائه می‌دهد و توضیحاتی درباره نحوه صحیح استفاده از انواع دستکش‌های بهداشتی را بیان خواهد کرد.

گفتنی است ویژه‌برنامه به خانه بر می‌گردیم صبح جمعه هر هفته حوالی ساعت 10، در استودیو برنامه به خانه بر می‌گردیم روزانه البته با ریتمی شادتر و مدت طولانی‌تر پخش می‌شود. این برنامه هر هفته میزبان یکی از استان‌های کشور نیز بوده و با ارتباط تصویری سعی در معرفی اماکن گردشگری و نشان دادن فرهنگ و آداب و غذاهای بومی این مناطق داشته و اوقاتی را فراهم می‌کند تا مردمی که در خانه ماندند، سفر تلویزیونی را تجربه کنند.

لازم به ذکر است برنامه مهمانی به خانه بر می‌گردیم تا قبل از شیوع ویروس کرونا در استودیو میزبان قریب به 50 نفر از متقاضیان حضور در استودیو بود اما با توجه به شیوع ویروس کرونا و شعار برنامه برای در خانه ماندن و عدم برپایی مهمانی این بخش از برنامه خود را تا اطلاع ثانوی منحل کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز