در پرس تی وی؛

نقدی بر سردرگمی ترامپ در مواجهه با ویروس کرونا

۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۳:۰۱:۰۰
کد خبر: ۹۸۹۹۱۴
نقدی بر سردرگمی ترامپ در مواجهه با ویروس کرونا
بحث و بررسی درخصوص سردرگمی ترامپ در مواجهه با ویروس کرونا و مروری بر آسیب دیدن بیشتر اقلیت ها از گسترس ویروس کرونا در آمریکا در برنامه این هفته «ما مردم» در شبکه پرس تی وی صورت می گیرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی با نگاهی به وضعیت شیوع کرونا در آمریکا و چالشی که برای ترامپ و دولت برای مقابله با این ویروس به وجود آمده است به مرور فشارهای ایجاد شده از سوی جناح های مخلتف در آمریکا مبنی بر پایان دادن به محدودیت ها و بازگشایی دوباره کشور و هشدارهای مشاوران وی درخصوص عواقب اجرای این کار و تسریع شیوع این بیماری می پردازد.

در ادامه این برنامه ضمن واکاوی دلایل سردرگمی کاخ سفید در قبال مسئله شیوع کرونا در آمریکا، انتقادهای صورت گرفته علیه دولت ترامپ در نحوه مدیریت شیوع ویروس کرونا در این کشور و احتمال اخراج آنتونی فاوچی، یکی از معتبرترین متخصصان بیماری های عفونی آمریکا از عضویت در کارگروه ویروس کرونا در کاخ سفید مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

این برنامه همچنین به بررسی نگرانی های ترامپ درخصوص مسائل اقتصادی و تاثیر آن بر تصمیمات وی در رابطه با مقابله با ویروس کرونا پرداخته و اعتراضات در برخی شهرها و ایالت های آمریکا درخصوص سیاست های دولت آمریکا در کنترل این بیماری و تاثیر همه گیری ویروس کرونا بر وجهه و سابقه آمریکا در عرصه جهانی را مورد بحث و گفت و گو قرار می دهد.

نگاهی به افزایش نابرابرهای نژادی، اقتصادی و اجتماعی در آمریکا با شیوع ویروس کرونا در این کشور عنوان موضوع دیگری است که در این برنامه مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

در این خصوص گفت و گو پیرامون دلایل آسیب پذیری بیشتر آمریکایی های آفریقایی تبار و اسپانیایی تبار در اثر همه گیری ویروس کرونا صورت خواهد گرفت.

«ما مردم» شنبه 30 فروردین ساعت 21:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 00:03 بامداد، 08:00 و 19:00 و سه شنبه ساعت 04:00 روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما