«طنین» کانال کردی شبکه سحر می پردازد؛

رویارویی نظامی پ ک ک و یه کیتی با پارتی در منطقه زینی ورتی

۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۵:۵۷:۳۳
کد خبر: ۹۹۱۰۶۱
رویارویی نظامی پ ک ک و یه کیتی با پارتی در منطقه زینی ورتی
روند رویارویی نظامی پ ک ک و یه کیتی با پارتی و نیز مقابله تند مسرور بارزانی با اتحادیه میهنی و نقش ترکیه در تحولات اخیر نظامی در منطقه زینی ورتی، در برنامه امشب «طنین» کانال کردی شبکه سحر، بررسی خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در این قسمت از برنامه زنده «طنین» با حضور کارشناسان سیاسی، چگونگی رویارویی نظامی پ ک ک و یه کیتی با پارتی در منطقه زینی ورتی و همچنین نقش ترکیه در تحولات اخیر نظامی در منطقه زینی ورتی واکاوی خواهد شد. 

در این برنامه در خصوص فعالیت ها و تحرکات نیروهای تحت فرماندهی مسعود بازرانی و نیز تغییرات در ساختار حاکمیتی مطالبی بیان خواهد شد. 

مداخلات نظامی ترکیه و بمباران های مکرر پایگاه PKK، بمباران شدید اردوگاه پناهجویان مخمور توسط هواپیماهای بی سرنشین ارتش ترکیه و دلایل سکوت مقامات رسمی اقلیم کردستان عراق اعم از رئیس، نخست وزیر،رئیس پارلمان اقلیم کردستان مسعود بارزانی؛ رئیس حزب دمکرات کردستان، لاهور شیخ جنگی وبافل طالبانی، روسای مشترک اتحادیه میهنی و..... درقبال این تجاوزات هوایی ارتش ترکیه به اقلیم کردستان، از موضوعاتی است که در این برنامه به تشریح آن برای کرد زبانان پرداخته خواهد شد.

«طنین» به تهیه کنندگی عبدالجواد رشیدی و دستیاری تهیه علی اکبر اسماعیل زاده و اجرای عبدالله عابدی، امشب 1اردیبهشت ساعت 21:30 دقیقه به وقت تهران، به روی کانال کردی شبکه جهانی سحر خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز