اعتراض عجیب محسن تنابنده !

۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۹۱۷۴۸
اعتراض عجیب محسن تنابنده !
پس از ساخت بازی انیمیشنی برای فصل ششم «پایتخت»، محسن تنابنده اعتراض خود را در اینستاگرام مطرح کرد و این سریال را مانند یک تکه گوشت قربانی دانست که هرکسی می‌رسد، می‌خواهد از آن سوءاستفاده کند

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این بازیگر در اینستاگرام خود به حملات به این سریال و ساخت بازی انیمیشنی برای «پایتخت۶» واکنش نشان داد و نوشت: «پایتخت شده گوشت قربونی هر کی از هر طریقی که بتونه مصاحبه، نقد، فحاشی، بازی ساختن و ... ازش استفاده و عمدتا سواستفاده میکنه بعدم از سر عادت عمده ما شکم سیر یه اروغ میزنه که گوشتش فلان بود و فلان. فارغ از لحظه ای که گشنه بود. یاد گرامیتون باشه همیشه باید قربونی باشه که سر سفره‌ش بشینید پس بد نیست گاهی اوقات بگید خدا پدرشو بیامرزه یه وعده مهمونمون کرد حالا کم یا زیاد. البته رویصحبتم معلومه که کیا هستند وگرنه نوش جون ملت که تمام قد کنارشونم»

فصل ششم سریال «پایتخت» با کارگردانی سیروس مقدم، تهیه‌کنندگی الهام غفوری، نویسندگی آرش عباسی و بازی محسن تنابنده، احمد مهرانفر، مهران احمدی و ریما رامین‌فر در ایام نوروز ۹۹ از شبکه یک سیما پخش شد. حالا با گذشته تقریبا دو هفته از اتمام این سریال، یک بازی کامپیوتری با نام «پایتخت» ساخته شده است که موجب ناراحتی و واکنش محسن تنابنده شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز