از شبکه چهار سیما؛

یک «روز خوش» با گشت و گذار در موزه ارتباطات

۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۱:۴۴:۱۵
کد خبر: ۹۹۱۸۹۶
یک «روز خوش» با گشت و گذار در موزه ارتباطات
برنامه «روز خوش» شبکه جام جم پنجشنبه 4 اردیبهشت ماه به موزه ارتباطات سری زده و مخاطبان را با تمبرهایی که دیگر بازارشان داغ نیست آشنا می کند.

به گزارشسرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، دکتر مسعود فروزنده، نویسنده و پژوهشگرتاریخ پنجشنبه 4 اردیبهشت ماه در برنامه «روز خوش» در رابطه با شیوه های ارتباط با وطن برای حفظ هویت فرهنگی گفت‌وگو می کند.

در بخشی دیگر دکتر علی منیری همدانی مدرس دانشگاه و مشاور کسب و کاربه موضوع کسب و کار و درآمد زایی می پردازد.

خوش گشت آیتمی است که به همراه فرزانه بهرامی (گردشگر) مخاطب را به گشت و گذاری در موزه ها ، ابنیه تاریخی و گالری های سطح شهر می برد .

این پنجشنبه خوش گشت،گشت وگذاری در موزه ارتباطات و آشنایی با تمبرهایی که دیگر بازارشان داغ نیست، خواهد داشت.

برنامه «روزخوش»جمعه 5اردیبهشت میزبان دکتر چشمه سری متخصص پزشکی ورزشی خواهد بود تا در خصوص تغذیه و فعالیت ورزشی در خانه  وحرکات اصلاحی صحبت کند.

از آیتم‌های جذاب این برنامه صبحگاهی آیتم «خوش مزه»است که در برنامه جمعه نان سنتی برکو به مخاطبان آموزش داده می شود. 

«خوش و بش آیتمی» است که به افراد مختلف جامعه می پردازد تا ببیند هر کدام از این افراد که در جامعه نقشی دارند صبح خود را چگونه آغاز می کنند.

«خوش و بش»این هفته با دکتر هومن اردبیلی است که هم اکنون در آمریکا هستند و دلیل محبوبیتشان این است که حدود 8 سال است که در شهرک غرب خیابان زرافشان شمالی برای مادر از دست رفته شان با هزینه شخصی گل لاله می کارند و این نذر را وقف محیط زیست کرده  و امسال حدود 230000 لاله در این خیابان کاشتند.

همچنین در بخشی دیگر این برنامه میزبان مهندس نائینی مدیر روابط عمومی کاشت لاله برای مادران است که زحمات زیادی را هر ساله برای پرورش لاله ها می کشند . به گفته وی در سال 8 ماه مشغول پرورش این گل زیبا هستند.

با توجه به اینکه مخاطبین شبکه جام جم به طور خاص خارج از کشور هستند توجه به فرهنگ، آداب و رسوم بومی مناطق و استفاده از موضوع ها و آیتم های خاطرانگیز با برانگیختن حس نوستالژیک که البته یادآور خاطرات خوش و شیرین مخاطب باشد استفاده شده است. همراه کردن مخاطب با افراد در مشاغل مختلف هنگام آغاز روز می تواند نسل دوم و سوم ایرانیان مقیم خارج از کشور را بیشتر با فرهنگ کهن و توکل داشتن به خدا از آغاز روز آشنا کند.

برنامه «روز خوش»با اجرای محمد امین نبی اللهی و مریم ماهور سعی خواهد کرد صبحگاه ایرانی - اسلامی سرشار از فرهنگ و هنر غنی این مرز و بوم  را به نمایش بگذارد. علاوه بر این، در این برنامه اطلاعات، اخبارو رویدادهای امید بخش به ویژه نمایش پیشرفتهای غرورانگیز ایرانیان توسط مهدی آقابیگی به سمع و نظر مخاطبان می‎رسد.

مجله صبحگاهی «روزخوش» از دوشنبه تا جمعه ساعت 9 صبح به وقت تهران به تهیه کنندگی حسین علیاری از شبکه جهانی جام جم پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز