با حضور پریناز ایزدیار و رعنا آزادی ور؛

دیروز حوالی تجریش پادشاه عاشق شد!

۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۵:۰۱:۰۰
کد خبر: ۹۹۲۱۳۲
دیروز حوالی تجریش پادشاه عاشق شد!
این روزها پیش‌تولید یکی از مهم‌ترین سریال‌های حسن فتحی در همکاری مجدد با اسماعیل عفیفه در حال انجام است و مذاکره با بازیگران این سریال کماکان ادامه دارد. بدیهی است سریال «جیران» بعد از «شهرزاد» یکی از اتفاقات ویژه سریال‌سازی در شبکه نمایش خانگی خواهد بود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، سریال شبکه نمایش خانگی «جیران» در مرحله پیش‌تولید و انتخاب و ساخت لوکیشن‌هاست. جالب این‌که شبکه آی‌فیلم این‌روزها سریال «میوه ممنوعه» را به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه روی آنتن برده است. به زودی در گزارشی ویژه همکاری مجدد عفیفه و فتحی را برای ساخت سریال «جیران» بررسی خواهیم کرد. 

چندی پیش اسماعیل عفیفه تهیه‌کننده این سریال در یک اظهارنظر رسمی اعلام کرد که اخبار این پروژه توسط روابط عمومی اعلام خواهد شد و به عنوان اولین اقدام خلاصه داستان آن منتشر شد. .

در خلاصه داستان سریال تازه حسن فتحی آمده است: زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم‌کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب‌کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است...

هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌خواهد. قلعه‌ای می‌خواهد که جان‌پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه‌جا جار بزنند که : ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد.

فیلمنامه این سریال تاریخی را احسان جوانمرد و حسن فتحی نوشته‌اند.

تاکنون پریناز ایزدیار، گلاره عباسی، شبنم مقدمی و رعنا آزادی‌ور ه عنوان بازیگران این کار معرفی شده‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز