در آستانه ماه رمضان؛

زمان پخش ترتیل‌خوانی قرآن کریم از شبکه‌های سیما

۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۰۹:۵۸:۰۰
کد خبر: ۹۹۲۲۸۹
زمان پخش ترتیل‌خوانی قرآن کریم از شبکه‌های سیما
ترتیل خوانی قرآن کریم از پربیننده ترین برنامه ‌ای ایام ماه مبارک رمضان است که رسانه ملی طبق سنت سال‌های گذشته امسال نیز با برپایی محفل های ترتیل خوانی این مراسم را از شبکه های مختلف برای مومنان و روزه داران گرامی پخش می کند.
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، شبکه یک سیما در ماه مبارک رمضان، ترتیل جزء خوانی قرآن کریم را هر سحرگاه بعد از اذان صبح به صورت زنده از حرم مطهر امام رضا (ع) و از صحن انقلاب بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان (ع) برای مومنان خداجو پخش می کند.

آوای ملکوتی قرآن در شبکه دو سیما هم از ساعت 10:30 صبح از شهر طبس و از امامزاده حسین ابن موسی الکاظم به صورت زنده طنین انداز می شود . (امام زاده حسین از فرزندان موسی کاظم (ع) و از برادران حضرت علی بن موسی الرضا (ع) است.)
شبکه سه سیما جزء خوانی قرآن کریم را از ساعت 14:15 دقیقه و از شهر مقدس قم بارگاه مطهر حضرت معصومه (سلام الله علیها) به صورت زنده پخش می کند.
حرم مطهر احمدابن موسی (ع) از شیراز هم آیات مبارکه قرآن را از ساعت 12 برای روزه داران و مومنان عزیز به صورت زنده از قاب شبکه چهار پخش می کند.
در شبکه پنج سیما هم مراسم ترتیل جزء خوانی قرآن کریم از ساعت 13:45 دقیقه و از حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و از شهرری به صورت زنده پخش می شود.
شبکه قرآن‌ و معارف سیما هم ترتیل جزءخوانی آیات کلام الله مجید را هر روز در سه نوبت پخش می کند. نخستین پخش جزء خوانی قرآن شبکه قرآن و معارف سیما از مسجد مقدس جمکران و بعد از اذان صبح به صورت زنده خواهد بود. پخش دوم به صورت زنده از ساعت 11:20 دقیقه و از بارگاه ملکوتی شمس الشموش و از شهر مقدس مشهد خواهد بود.
بخش سوم ترتیل جزءخوانی قرآن کریم این شبکه هم ساعت 18 است که برای عاشقان و روزه داران از حرم مطهر امام خمینی (ره) پخش می شود.
شبکه افق ترتیل جزءخوانی کلام الله را ساعت 16 از حرم مطهر امام رضا(ع) به صورت زنده پخش می کند.
روزه داران عزیز هر روز در ساعت 15 می توانند از شبکه امید آیه های رحمت الهی را از حرم مطهر حضرت معصومه (سلام الله علیها) به دیده جان شنوا باشند.

نظر شما