دلنوشته شبنم مقدمی برای رادیو؛

رادیویی‌ نه شهرت دارد نه ثروت!

۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۲۳:۰۸:۰۰
کد خبر: ۹۹۲۴۲۱
رادیویی‌ نه شهرت دارد نه ثروت!
همیشه و همه‌جا گفته‌ام، رادیو، برای هنرمندان اهل آن ، نه شهرت می‌آورد و نه ثروت... رادیویی‌ها برای دل‌شان کار می‌کنند، واقعا و بی‌شعار، تنها برای دل‌شان.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، شبنم مقدمی در صفحه شخصی‌اش نوشت: چهارم اردیبهشت ، روز  رادیو مبارک  اهلش، چه هنرمندان و چه علاقه مندانش. رادیو ایران امروز ۹۰ ساله شد.

او با اشاره به برنامه «صدای عبرت» ادامه داد: به بهانه روز رادیو ، لطفا مطلب زیر را در ارتباط با یک برنامه ی رادیویی (صدای عبرت) که قرار است بازتولید شود بخوانید.

با برنامه رادیویی «صدای عبرت» چقدر آشنا هستید؟ این برنامه از سال ۱۳۷۴ تا ۱۳۹۳ از رادیو پخش می شد و شنونده های بسیاری داشت. شنوندگان برنامه، داستان‌های واقعی زندگی شان را، برای آقای کاظم برغمدی سبزواری نویسنده و کارگردان برنامه می فرستادند و ایشان این داستان ها را به صورت نمایش رادیویی ساخته و پرداخته می کردند و با بازی جمعی از هنرمندان خوب و به نامِ رادیو، سینما و تئاتر در قالب نمایش تقدیم شما میشد... حالا اگر دوست دارید این نمایشهای جذاب و عبرت آموز که اغلب در ارتباط با آسیبهای اجتماعی بودند و بی اغراق زندگی بسیاری را نجات داده بودند و همچنین نمایشهای جدیدی را که در آینده نزدیک تقدیم حضورتان می شود، بشنوید، لطفا صفحه اینستاگرام صدای عبرت رو به آدرس زیر پی بگیرید و صدای هنرمندان محبوب خود را در این نمایش ها بشنوید. مطمئن باشید از شنیدنشان لذت زیادی خواهید برد.

شبنم مقدم

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز