با پخش از شبکه ۵ سیما؛

«پدرپسری» سریال ماه رمضان تلویزیون

۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۲:۰۰:۵۷
کد خبر: ۹۹۲۶۷۴
«پدرپسری» سریال ماه رمضان تلویزیون
با پایان یافتن ٢٤ قسمت از تصویر برداری سریال طنز «پدری‌پسری» این مجموعه تلویزیونى در ایام ماه رمضان از شبکه ۵ سیما به روى آنتن می رود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مجموعه طنز«پدرپسری» به کارگردانى محمدرضا‌ حاجی‌غلامی و تهیه‌کنندگی رضا جودی اقتباسی است از کتاب «آخرین نشان مردی» نوشته ى مهرداد صدقی که حالا با همکارى گروه نویسندگان  به صورت اپیزودیک نوشته و تبدیل به مجموعه تلویزیونى شده است. تیم نویسندگی این سریال را احسان ثقی، حسین حقیقی و محمدپایدار تشکیل داده اند.

فیلمبرداری این سریال این روز‌ها در دانشگاه خوارزمی در حال فیلمبرداری است و تیم تولید درحال ضبط ۱۶ قسمت باقیمانده آن است.

در این سریال عزت‌الله مهرآوران نقش پدر خانواده، و نقش مادر این خانواده را مریم سرمدی بازی می‌کند. افشین سنگ چاپ، محمدجواد جعفرپور ، کتایون بختیاری ، یدالله شادمانی ، مهدیس توکلی و مهران رجبی از جمله هنرمندان دیگر این مجموعه هستند.

این سریال روایتی است از داستان زندگی حامد با بازی (محمدجواد جعفرپور)، دانشجوی پرتلاشی که متوجه می‌شود تنهایک ماه برای تحویل پایان‌نامه خود فرصت دارد و این ماجرا اورا درگیر اتفاقات شیرین و طنز گونه‌ای می‌کند.

عوامل اصلی سریال شامل: تهیه کننده : رضا جودی، کارگردان: محمد رضا حاجی غلامی، مدیرتصویر برداری: رامین راستجو، تدوین : مهدی جودی ، مدیر تولید: آریا اردستانی، مدیربرنامه ریزی: افشین سنگ چاپ، طراح صحنه: مرتضی پورحیدری، طرح لباس : ندا حسین پور ، صدابردار: علی ذوالفقاری، گریم: احسان روناسی، مدیر تدارکات : یوسف آقایی ،دستیار اول کارگردان: حسن یاسائی، منشی صحنه: مریم روزبهانی، روابط عمومی: بهنام توفیقی هستند.

این مجموعه در ۴۰ قسمت ۲۵ دقیقه ای باشروع ماه مبارک رمضان هرشب، ساعت ۱۹ پخش و تکرار آن ساعت  ۲۳ و ۱ بامداد خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز