ماجرا اصلا شوخی نیست؛

خطری جدی در کمین بازیگران !/ توجه! توجه!

۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۲۳:۰۱:۰۰
کد خبر: ۹۹۲۸۲۳
خطری جدی در کمین بازیگران !/ توجه! توجه!
مجتبی احمدی؛ دبیر گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا

تجربه ماجرای گوهر خیراندیش اگرچه با سعه صدر مدیران سیما به خیر گذشت اما زنگ خطری بود برای همه سلبریتی ها تا چهره های معروف و محبوب بدانند:

۱/ تا چه حد زیر ذره بین هستند.

۲/ حضورشان در مجالس و اماکن مختلف بایستی با مراقبت انجام شود.

۳/به اطرافیانشان راحت اعتماد نکنند.

۴/ مراقبت از پوشش و ظاهر بسیار حیاتی است چرا که امروز هر فردی در دستانش یک تریبون  و رسانه قابل حمل دارد که خواسته یا ناخواسته می تواند برای چهره های معروف و مشهور دردسر های جبران ناپذیر ایجاد کند.

۵/ با توجه به چهارچوب های مشخص رسانه ملی تمام کسانی که با تلویزیون کار می کنند به خصوص بازیگران و مجریان بایستی رعایت امور اخلاقی و اعتقادی را با وسواس و توجه بیش‌تری مد نظر قرار داده و از حضور در هر مکان نامشخصی امتناع کنند.

۶/ نوع دیالوگ و رفتار سلبریتی ها ، خواه نا خواه در جوامع و اماکن مختلف تحت نظر گوشی های هوشمند مردمی است که یا طرفدار هستند یا مخالف که در هر صورت فرد شناخته شده در معرض خطر است.

۷/واکنش و برخورد چهره های محبوب و معروف   در هر جایگاهی و با هر نیتی به نوعی الگوبرداری شده و این یعنی ما از هرگونه اظهار  نظر  احساسی و تحقیق نشده در امور مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و... باید برحذر باشیم  و با احتیاط کامل و تحقیق مفصل به هر مساله ایی ورود کنیم.

۸/ اقدامات و اعتراضات ما در هر زمینه ایی مانند یک فرد عادی نمود پیدا نمی کند.

۹/یک اشتباه،  سهوا یا عمدا می تواند آینده حرفه ایی ما و همکاران ما در یک پروژه را تحت تاثیر قرار دهد.

۱۰/ اگرچه فضای مجازی امروز برای خانواده هنر و تمام سلبریتی ها یک تریبون اطلاع رسانی و ... و برای برخی حتی با بیزنسی مرغوب در حوزه تبلیغات همراه است اما فراموش نکنیم حجم بازدید با افزایش خطر اشتباه نیز همراه است.

۱۱/ سپردن صفحه ایی که به نام ماست به ادمین ناشناس خطرناک است.

۱۲/ بی تردید تلویزیون روی اظهار نظرها و سبک و سیاق زندگی خصوصی هنرمندان و افراد شناخته شده ی فعال در رسانه ، تمرکزی ندارد اما انتشار تصاویر و گفته ها و ناگفته های افراد در محیط غیر قابل کنترل مجازی ، باعث  چالش هایی می شود که  مدیران سیما هم گاهی نمیتوانند زیر سبیلی از آن عبور کنند.

۱۳/ همانطور که شناخته شدن مزایایی دارد و برخی از افراد برای دیده شدن هزینه های هنگفت هم  پرداخت می کنند اما فراموش نشود شناخته شدن با خود محدودیت هایی را هم دارد که نمیتوان از آن به سادگی عبور کرد.

با توضیحات فوق  باید گفت چهره های محبوب در خطر دوربین های تلفن های همراه هستند و ماجرای  سحر قریشی و یا چرخیدن تصاویر بخشی از زندگی شخصی گوهر خیراندیش که میرفت تا سریالی را از آنتن پایین بکشد،  گوشزدی است به چهره های محبوب و ستاره های دوست داشتنی دنیای هنر و حتی سلبریتی های جذاب دیگر از جمله فوتبالیست ها که مدلی مراقبت شده را برای زندگی شان تعریف کنند تا نه از فضای مجازی در آسیب باشند و نه از فضای واقعی که امروز بی تعارف تحت تاثیر جدی از دنیای مجازی است. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز