برگزاری آزمون ورودی ضبط مسابقه «یک، دو، صدا» رادیو ایران در شرایط ویژه

۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۵:۰۸
کد خبر: ۹۹۳۰۱۹
برگزاری آزمون ورودی ضبط مسابقه «یک، دو، صدا» رادیو ایران در شرایط ویژه
تهیه‌کننده برنامه «یک، دو، صدا» با اشاره به تولید این مسابقه با محتوای سرگرمی برای شنوندگانی که در خانه می‌مانند، تا سالم بمانند از آزمون ورودی و ضبط این برنامه در شرایط سخت شیوع بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مهدی ساعی با اعلام این خبر اظهار کرد: فصل هشتم این مسابقه به گویندگی و اجرا اختصاص دارد و ثبت نام در بهمن ماه ۱۳۹۸ صورت گرفت که قرار بود در اسفند ماه آزمون ورودی برگزار شود اما به دلیل شیوع بیماری کرونا به سال ۱۳۹۹ موکول شد.

وی ادامه داد: با وجودی که در فصل هشتم ظرفیت ثبت نام ۱۲۰ نفر وجود داشت، ۱۵۰ نفر نیز در لیست ذخیر حضور دارند که می‌توان گفت روی هم ۲۷۰ نفر در آزمون ورودی ثبت نام کرده‌اند.

تهیه‌کنننده برنامه «یک، دو، صدا» خاطرنشان کرد: به دلیل وضعیت کشور و تولید برنامه با محتوای سرگرمی برای شنوندگانی که در خانه می‌مانند تا سالم بمانند، با رعایت اصول بهداشتی و برنامه‌ریزی ویژه این فصل را تولید خواهیم کرد که در اولین آزمون ۷۵ نفر دعوت شدند تا تست اولیه انجام شود.

وی افزود: برنامه‌ریزی به این شکل است که که در هر ساعت فقط ۱۰ نفر در استودیو حاضر شده و زمان‌بندی مشخصی برای حضور شرکت‌کنندگان وجود دارد.

ساعی با بیان اینکه داوری این  فصل بر عهده بهروز تشکر، فاطمه آل عباس، مسعود اسکویی و فاطمه نیرومند است به زمان پخش این مسابقه اشاره کرد و گفت: آزمون فصل هشتم مسابقه «یک، دو، صدا» از روز شنبه ساعت ۱۷:۳۰از رادیو ایران شنیده می‌شود.

تهیه‌کننده مسابقه «یک، دو، صدا» ادامه داد: راه‌یافتگان مسابقه از همین هفته  در گروه‌های سه نفری در بخش‌های مختلفی همچون گویندگی مبتنی بر متن، بداهه‌گویی، حکایت و شعر خوانی با هم رقابت می‌کنند.

وی تصریح کرد: با همکاری مرکز بهداشت سازمان صدا و سیما در بدو ورود شرکت‌کنندگان به استودیو، ابتدا تب سنجی شده و در ادامه ماسک، دستکش و ماده ضد عفونی‌کننده در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

گفتنی است «یک ، دو ، صدا» با اجرای نسیم رفیعی، گزارشگری مهران حبیبی، نویسندگی لیلا حسن‌پور و تهیه‌کنندگی مهدی ساعی و زینب برومند و هماهنگی منا قنادها از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۷:۳۰ روی موج FM ردیف ۹۰  مگاهرتز ار رادیو ایران پخش می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز