«انداز جهان» کانال اردوی شبکه سحر می پردازد؛

دستاورد بزرگ ایران در پرتاب ماهواره

۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۵:۱۵:۵۷
کد خبر: ۹۹۳۲۱۳
دستاورد بزرگ ایران در پرتاب ماهواره
کسب موفقیت ایران در پرتاب ماهواره «نور» توسط ماهواره‌بر «قاصد» و تشریح سخنان سردار حاجی زاده، فرمانده نیروی هوا فضای سپاه، موضوع گفت و گوی این قسمت از برنامه سیاسی «انداز جهان» است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، قرار گرفتن اولین ماهواره نظامی ایران در مدار زمین به عنوان دستاورد بزرگ کشور در عرصه نظامی، علمی و فناوری، موضوع مورد بحث امشب « انداز جهان» خواهد بود.

احمد عباس نقوی، کارشناس امور منطقه، مهیمان حضوری و پروفسور سید حیدر حسن؛ استاد علوم سیاسی دانشگاه اسلو نروژ، میهمان دیگر برنامه از طریق اسکایپ خواهند بود و مطالبی را در خصوص دستاورد بزرگ ایران در زمینه موشکی و بازتاب گسترده جهانی موفقیت ایران در پرتاب ماهواره نظامی و قرار گرفتن آن در مدار زمین توسط سپاه  ارائه خواهند کرد.

در این گفت و گو به سخنان فرمانده نیروی هوا فضای سپاه ، سردار حاجی زاده اشاره خواهد شد که پروژه تزریق ماهواره به فضا را مجموعه ایی از  پروژه‌های خیلی بزرگ و ابرپروژ دانستند .

همچینن به بخش دیگری از سخنان وی که تاثیر این کار بر قدرت دفاعی کشور را با اهمیت دانسته و در همین راستا موجب نارضایتی آمریکایی ها شده است، تاکید خواهد شد.

«انداز جهان» به تهیه کنندگی سید حسام مهاجری و اجرای دکتر مهدی شرافت، امشب 6  اردیبهشت ساعت 20:30 به وقت تهران به مدت 28 دقیقه از کانال اردوی شبکه سحر پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز