«شب های رمضان» روی آنتن تلویزیونی

۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۴:۵۳:۴۶
کد خبر: ۹۹۳۷۵۳
«شب های رمضان» روی آنتن تلویزیونی
ویژه برنامه زنده و ترکیبی « شب های رمضان» با نام کردی «مانگی گولان» (ماه گل) حال و هوای معنوی ماه مبارک رمضان را برای کانال کردی شبکه سحر به ارمغان می آورد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، ویژه برنامه « شب های رمضان» با دعوت از میهمانانی از قشرهای مختلف جامعه از جمله هنرمندان، بازیگران، خوانندگان، خیران، کارآفرینان نمونه و ... در ایام ماه مبارک رمضان در 33 برنامه 50 دقیقه ای به صورت زنده پخش خواهد شد.

در این برنامه همچنین بخش مسابقه ویدئویی برای ببنندگان ترتیب داده شده است و مخاطبان می توانند با اجرای شعر، مناجات، سرود،از سفره های سحر و افطار در جمع های خانوادگی ، آداب و رسوم منطقه زیستی خود، عکس و فیلم تهیه کرده و برای برنامه ارسال کنند.

در آخرین ویژه برنامه  روز عید فطر از صاحبان بهترین اثرها در استودیوی برنامه دعوت به عمل خواهد آمد. 

آهنگ های درخواستی، کلیپ و نماهنگ، مصاحبه با کارشناسان کرد از بخش های دیگر این برنامه خواهد بود.

میهمان امشب برنامه « شب های رمضان» عکاس برجسته ای است که ابتدای برنامه کلیپی از فعالیت وی پخش خواهد شد.

لقمان رحیمی عکاس حرفه ای است که دارای جوایز بی شمار بین المللی و داخلی است.

در این برنامه بیان خواهد شد که وی با هزینه شخصی خود افراد برجسته کرد را در اقصی نقاط دنیا جست و جو کرده و با گرفتن عکس پرتره از آنان مجموعه کتابی با عنوان 100 پرتره که ثمره ده سال تلاش وی در عکاسی از افراد برجسته کرد بوده، جمع آوری شده است.

 وی هدف خود از این کار را شناساندن افراد مشهور و برجسته کرد عنوان کرده است.

«شب های رمضان» به تهیه کنندگی مصطفی قوامی، دستیاران تهیه؛ محمد محمدی، مرتضی مرآد و اجرای آزاد ابراهیم، هر شب ساعت 22:45 دقیقه به مدت 50 دقیقه به روی آنتن کانال کردی شبکه جهانی سحر خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز