«انداز جهان» کانال اردوی شبکه سحر بررسی می کند؛

شهرک سازی صهیونیست ها نقض آشکار قوانین بین المللی

۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۵:۴۳:۲۶
کد خبر: ۹۹۴۳۱۸
شهرک سازی صهیونیست ها نقض آشکار قوانین بین المللی
اقدامات غاصبانه رژیم صهیونیستی در از سر گیری شهرک سازی در کرانه باختری، موضوع مورد بحث برنامه امشب «انداز جهان» است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اقدام غیر قانونی رژیم صهیونیستی و نقض آشکار قوانین بین المللی در شهرک سازی در کرانه باختری در این برنامه از «انداز جهان» با حضور علمدار عباس زیدی، کارشناس امور منطقه و صابر ابو مریم، رئیس سازمان حمایت از فلسطین/پاکستان، میهمان ویدئویی برنامه، واکاوی خواهد شد.

در این برنامه ضمن انتقاد شدید به این حرکت غاصبانه رژیم صهیونیستی، به سخنان سید عباس موسوی، سخنگوی وزارت خارجه کشور، که گسترش شهرک سازی صهیونیست ها در راستای اجرای طرح ننگین «معامله قرن» را محکوم کرده است، اشاره خواهد شد.

همچنین بیان خواهد شد که؛ اتحادیه اروپا نیز، تلاش برای الحاق این اراضی را نقض آشکار قطعنامه های شورای امنیت دانسته و حاکمیت رژیم صهیونیستی بر اراضی اشغالی در کرانه باختری را به رسمیت نمی شناسد.

قابل ذکر است فلسطینیان در واکنش به این اقدام صهیونیست ها در کرانه باختری دست به راهپیمایی زدند که با اعمال خشونت صهیونیست ها روبه رو شده و چندین تن نیز زخمی شدند.

«انداز جهان» به تهیه کنندگی سید حسام مهاجری، و اجرای علی عباس رضوی، امشب 8 اردیبهشت، ساعت 20:30 دقیقه به وقت تهران، به طور زنده به روی آنتن کانال اردوی شبکه جهانی سحر خواهد رفت.

نظر شما