چهره‌ها در هفته‌ای که گذشت؛

به دستمزد بازیگران و مجریان کاری نداشته باشید ناراحت می شوند!/ «پایتخت» به مسیر «نود» می‌رود!/ تصمیم «بهبود» سریال پایتخت به نفع دخترش!/ تولد پدر تئاتر ایران !

۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - ۰۵:۵۹:۰۰
کد خبر: ۹۹۵۲۹۵
به دستمزد بازیگران و مجریان کاری نداشته باشید ناراحت می شوند!/ «پایتخت» به مسیر «نود» می‌رود!/  تصمیم «بهبود» سریال پایتخت به نفع دخترش!/ تولد پدر تئاتر ایران !
مجتبی احمدی؛ دبیر گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا

محسن تنابنده در مصاحبه‌ای با امید روحانی پا از خط بیرون گذاشت و به نکات عجیبی در خصوص اتفاقات اخیر تلویزیون اشاره کرد. او با انتقاد از حذف عادل فردوسی پور گفت: بعد از او حالا نوبت ماست. او در خصوص سوال درباره دستمزد مجریان چهره تلویزیون گلایه‌مند بود و با ذکر همین نکته به مسائل عجیب و غریب دیگری هم اشاره کرد تا یکی از چهره های خبر ساز هفته گذشته باشد.

گوهر خیراندیش به تنهایی داشت پخش یک سریال را منتفی می‌کرد که با سعه صدر مدیران تلویزیون ماجرا ختم به خیر شد. اینکه زندگی خصوصی بازیگران تلویزیون در فعالیت حرفه‌ ایشان با این رسانه تأثیرگذار است نقدی بود که هفته گذشته از زوایای مختلف در رسانه‌ها از جمله برنا مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

مهران احمدی در تصمیمی فکورانه به نفع دخترش تصمیم گرفت دیگر در برنامه‌های زنده و تولیدی تلویزیون حضور پیدا نکند تا به نوعی با این شیوه از بحث سانسور در برنامه دورهمی گلایه کرده باشد. بخشی از صحبت‌های او در برنامه دورهمی حذف شد تا این مسئله برای او و خانواده‌اش حاشیه‌ساز باشد.

حتما یکی از چهره‌های مهم هفته گذشته تلویزیون ژاله صامتی بود که در کنار پژمان جمشیدی و هادی حجازی‌فر با سریال «زیر خاکی» این شب‌‌ها می‌درخشند. صامتی یکی از بهترین بازی‌هایش را برای سریال جدید سامان انجام داده که بی تردید در کارنامه‌اش به یادگار خواهد ماند.

 و اما در هفته‌ای که گذشت با تولد یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین هنرمندان ایرانی مواجه بودیم؛ حمید سمندریان، پدر تئاتر ایران محسوب می‌شود و بی‌شک بسیاری از بازیگران و چهره‌های معروف و محبوب بازیگری امروز از شاگردان این هنرمند فقید هستند.

همسر هما روستا شاید می‌توانست در مقام بازیگر هم بدرخشد چراکه بزرگانی چون بهرام بیضایی و عباس کیارستمی به او پیشنهاد بازیگری هم داده‌اند.

حمید سمندریان در نهم اردیبهشت 1310 در تهران متولد شد و در سال 1373 بعد از گذراندن دوره‌های مختلف تئاتر در کنار استادانی چون حسین خیرخواه، شباویز، نصرت کریمی و استاد عبدالحسین نوشین و تحصیل در رشته‌ای موسیقی و تئاتر در کشور آلمان، کلاس بازیگری را در تهران راه‌اندازی کرد تا بسیاری از هنرمندان امروز سینما و تلوزیون و تئاتر از کارگاه آزاد بازیگری او ستاره شوند. در هفته ایی که گذشت بسیار از اهالی تئاتر در صفحات شخصی شان تولد مرحوم سمندریان را تبریک گفتند.

سمندریان در بیست و دوم  تیرماه 1391 و در سن 81 سالگی پس از دوران بیماری سخت سرطان کبد درگذشت‌.

یکی از اتفاقاتی که هفته  گذشته برای سینمای ایران رخ داد تصمیم در خصوص افتتاح «ماشین سینما» است که علاقه‌مندان سینما می‌توانند با رعایت نکات بهداشتی به وسیله خودروی شخصی‌شان وارد محل‌هایی همچون پارکینگ‌ها شده و در کنار خانواده مخاطب فیلم‌ها باشند. این اتفاق هم با فیلم «خروج» کلید خورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز