دفاع الیکا عبدالرزاقی از سحر قریشی

۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۰۰:۵۹:۰۰
کد خبر: ۹۹۶۵۳۳
دفاع الیکا عبدالرزاقی از سحر قریشی
الیکا عبدالرزاقی در برنامه «باغ رمضان» با اشاره به اینکه سحر قریشی به دلیل اشتباهی که مرتکب شده عذرخواهی کرد، تأکید کرد وقتی او عذرخواهی کرده، نباید اینقدر به او حمله کنیم.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، الیکا عبدالرزاقی در برنامه «باغ رمضان» درباره فیلمی که این اواخر از سحر قریشی در فضای مجازی پخش شد، گفت: من با سحر قریشی نه کار کرده‌ام  و نه می شناسمش. می‌دانم اگر رفتار ناپسندی کرده است بعد عذرخواهی کرده است. آن ویدئو را خودش در فضای مجازی نگذاشته است؛ یکی از دوستانش عذر می‌خواهم حماقت کرده و گذاشته است. نباید همگی حمله کنیم درست نیست، او عذرخواهی کرد. ما مردم مملکت حمله‌ایم. در مورد استفاده از فضای مجازی باید فرهنگسازی شود. اینطور نیست که امروز ما بگوییم و فرهنگش شکل بگیرد. باید از اول دبستان این اتفاق بیفتد چرا فکر می‌کنید ما هنرمندان باید این کار را کنیم.

الیکا عبدالرزاقی در ادامه درباره صفحه خود در فضای مجازی گفت: از اول سال گذشته فعالیت در فضای را شروع کردم. به من پیشنهاد دادند ویدئو بگذار تعداد فالوورها بالا می‌رود. من همه این کارها را کردم اما تعداد قطره‌ای بالا می‌رود. بیشتر طرفداران دوست دارند از زندگی خصوصی تو بدانند. از خودتان عکس بگیرید و بگذارید.

نظر شما