به مناسبت روز بازیگر؛

مظفری: باید قدر زندگی را بدانیم/ دست دادن و بغل کردن عزیزان مان میسر نیست!

۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۱:۵۰:۰۰
کد خبر: ۹۹۶۹۴۵
مظفری: باید قدر زندگی را بدانیم/ دست دادن و بغل کردن عزیزان مان میسر نیست!
مجید مظفری،یکی از بازیگران باتجربه سینما و تلویزیون، معتقد است: کرونا به ما فهماند باید قدر زندگی را بدانیم، قدر چیزهایی که به آنها عادت کرده بودیم و به چشم‌مان نمی‌آمد؛ مانند دیدن دوستان و آشنایان و مسن‌ترها، مانند دست دادن و بغل کردن عزیزان که این روزها میسر نیست.

مجید مظفری، بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ درمورد فعالیت‌های این روزهایش گفت: «این روزها در قرنطینه هستیم و فقط به مرور گذشته و تصمیماتی برای آینده مشغول هستم. البته مطالعه می‌کنم و فیلمنامه می‌خوانم و فیلم‌هایی را می‌بینم که پیش‌تر فرصت تماشای‌شان پیش نیامده بود. همچنین به علت نزدیکی خانه‌مان به کوه، عصرها یکی دو ساعت در جاهای خلوت، پیاده‌روی می‌کنم.»

او با درخواست از مردم برای ماندن در خانه گفت: «از طرفی تا جایی که بشود و با استفاده از امکانات و ارتباطات از هم‌وطنانم می‌خواهم از خانه بیرون نروند و قرنطینه را حفظ کنند تا این روزها تمام بشود و بتوانیم در کنار یکدیگر از این روزهای سخت هم بگذریم و بتوانیم بار دیگر در کنار هم زندگی خوبی داشته باشیم و زندگی کنیم.»

مظفری در ادامه گفت: «این بیماری به ما فهماند باید قدر زندگی را بدانیم. قدر چیزهایی که به آنها عادت کرده بودیم و به چشم‌مان نمی‌آمد؛ مانند دیدن دوستان و آشنایان و مسن‌ترها، مانند دست دادن و بغل کردن عزیزان که این روزها میسر نیست. از همین‌جا آرزو می‌کنم تمام بیماران شفا پیدا کنند و حال همه مردم خوب باشد.»

این بازیگر در مورد فعالیت خود پیش از شیوع کرونا هم گفت: «قبل از بحران کرونا مشغول بازی در سریالی با نام «ایلدا» به کارگردانی راما قویدل بودم که در لرستان تصویربرداری می‌شد. این سریال توسط سیما فیلم ساخته می‌شد و من در آن نقش یک خان از یکی از اقوام استان لرستان را بازی می‌کردم. نقشم را دوست دارم و با توجه تجربه‌ام فکر می‌کنم سریال خوبی از کار در بیاید. هر چند تا مونتاژ انجام نشود نمی‌توان قطعی در این مورد صحبت کرد اما چیزی که من تجربه کردم یکی سریال خوب است که تماشاگر را پای تلویزیون می‌نشاند.»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز