خلاقیت و نوآوری در سبک زندگی در «روز خوش» بررسی می شود؛

اجرای شیردل ها به مناسبت روز مراغه

۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۲۳:۵۹:۰۰
کد خبر: ۹۹۷۴۸۲
اجرای شیردل ها به مناسبت روز مراغه
برنامه «روز خوش» سه شنبه 16 اردیبهشت به موضوع خلاقیت و نوآوری در سبک زندگی می پردازد.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ دکتر علیرضا زمانی، کارشناس ایده پردازی مهمان سه شنبه 16 اردیبهشت برنامه «روزخوش» خواهد بود.

دکتر محمد عبدالعلی پور، کارشناس تاریخ، به مناسبت روز مراغه توضیحاتی در رابطه با تاریخچه این شهر ارائه می دهد.

مراغه که به باغ شهر ایران و پایتخت نجوم ایران شهرت دارد جزو ده شهر تاریخی ایران می‌باشد . مراغه با فضای سبز و باغ‌های متعدد در داخل شهر همچنین رودخانه زیبای صوفی چای که از مرکز شهر می‌گذرد یکی از مهم‌ترین مراکز توریستی و گردشگری در استان آذربایجان شرقی به‌حساب می‌آید.

رصد خانه مراغه که در دوران خواجه نصیر بنا شده از جمله آثار تاریخی برجسته مراغه و ایران است که بیش از ۴۰۰۰۰۰جلد کتاب در آن موجود بوده‌است و بزرگترین دانشمندان اسلامی سراسر جهان اسلام در آن گرد هم آمده بودند.

در بخش دیگری از برنامه به مناسبت روز مراغه اجرای آهنگ آذری پدر و پسری شیردل ها پخش می شود.

برنامه «روز خوش» با نگاه به زندگی از منظر سبک زندگی ایرانی – اسلامی با اجرای محمد امین نبی اللهی و مریم ماهور سعی خواهد کرد صبحگاه ایرانی - اسلامی سرشار از فرهنگ و هنر غنی این مرز و بوم  را به نمایش بگذارد. علاوه بر این، در این برنامه اطلاعات، اخبارو رویدادهای امید بخش به ویژه نمایش پیشرفتهای غرورانگیز ایرانیان توسط مهدی آقابیگی به سمع و نظر مخاطبان می‎رسد.

مجله صبحگاهی «روزخوش» از دوشنبه تا جمعه ساعت 9 صبح به وقت تهران به تهیه کنندگی حسین علیاری از شبکه جهانی جام جم پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز