در کانال کردی شبکه سحر؛

نیکوکار برجسته سقزی در «شب‌های رمضان»

۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۶:۵۲:۴۳
کد خبر: ۹۹۷۵۱۹
نیکوکار برجسته سقزی در «شب‌های رمضان»
سیامک آدمی، نیکوکار برجسته سقزی به برنامه «شب های رمضان» کانال کردی شبکه سحر می آید

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، سیامک آدمی، نیکوکار برجسته سقزی مهیمان امشب برنامه «شب‌های رمضان» از فعالیت های خیرخواهانه خود در زمینه های مختلف برای کرد زبانان، سخن خواهد گفت.

در این برنامه اشاره خواهد شد که این نیکوکار برجسته سقزی 30 سال است که عضو داوطلب هلال احمر است و در حوادث مختلف از جمله سیل، زلزله و غیره در کمک رسانی و جمع آوری مساعدت های مردمی، نقش بسزایی داشته است.

همچنین بیان خواهد شد وی در عرصه های مختلف از جمله آزادی زندانیان غیر عمد، توانمند سازی معلولین، تهیه دارو برای بیماری های خاص، تجهیز مدارس مناطق محروم و غیره نیز کمک های شایانی داشته است.

در برنامه امشب«شب های رمضان» سیامک آدمی همچنین از فعالیت ها و کمک های خود در بحران کرونا از جمله ضدعفونی داوطلبانه مناطق محروم وتوزیع بسته های کمک معیشتی و غیره برای مخاطبان گزارش خواهد داد.

ویژه برنامه زنده و ترکیبی « شب های رمضان» با نام کردی «مانگی گولان» (ماه گل)، به تهیه کنندگی مصطفی قوامی، دستیاران تهیه؛ محمد محمدی، مرتضی مرآد و اجرای آزاد ابراهیم، هر شب ساعت 22:45 دقیقه به مدت 50 دقیقه به روی آنتن کانال کردی شبکه جهانی سحر خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز