«میزگرد سیاسی» از شبکه سحر می پردازد:

تاثیر احتمالی شیوع ویروس کرونا بر روند صلح قره باغ

۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۶:۵۷:۳۷
کد خبر: ۹۹۷۵۲۴
تاثیر احتمالی شیوع ویروس کرونا بر روند صلح قره باغ
تکاپوی روسیه برای حل مناقشه قره باغ و افزایش تلاش های دیپلماتیک این کشور با اهداف مشخص و نیز امکان تغییر موازنه قدرت در منطقه قفقاز جنوبی به واسطه شیوع ویروس کرونا در برنامه «میزگرد سیاسی» (کمپاس) از کانال آذری شبکه سحر بررسی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، تحلیل دیدگاه های کارشناسان روسی درباره امکان تعدیل مواضع طرفین مناقشه قره باغ با روشن شدن شدت آسیب های پاندومی و نیز کاهش اقتدار دولت های درگیر همراه با بروز نشانه های جدی در خصوص عقب نشینی دولت ارمنستان از مواضع پیشین به ویژه پس از برگزاری انتخابات در قره باغ از محورهای اصلی این برنامه 30 دقیقه ای است.

الیاس واحدی کارشناس تحقیقات سیاسی به عنوان مهمان برنامه حاضر در استودیوی «کمپاس» نگاهی خواهد داشت به مفاد «اصول مادرید» و شانس موفقیت آن برای زدودن دشمنی ها و دلاور عظیم لی استاد دانشگاه باکو به صورت تلفنی میزان آمادگی افکار عمومی ارمنستان برای پذیرش راه حل میانی و نه کسب امتیازات حداکثری در پی مجموعه تحولات جاری را به بحث می نشیند.

«میزگرد سیاسی» (کمپاس) دوشنبه پانزدهم اردیبهشت ساعت 21:00 به وقت تهران با اجرای غلامرضا صفوی و تهیه کنندگی قهرمان نورانی بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز