بهمن کامیار:

فیلمبرداری «زمستان بود» تا پایان تیرماه به اتمام می‌رسد

۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۰۷:۵۹:۰۰
کد خبر: ۹۹۷۹۰۱
فیلمبرداری «زمستان بود» تا پایان تیرماه به اتمام می‌رسد
بهمن کامیار تأکید کرد که در صورت آغاز فیلمبرداری پروژه‌های سینمایی، فیلمبرداری «زمستان بود» تا پایان تیر ماه به پایان می‌رسد.

بهمن کامیار تهیه‌کننده و کارگردان سینما در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: برای ساخت فیلم سینمایی «زمستان بود» سال گذشته پروانه ساخت گرفتیم، وارد مرحله پیش‌تولید شدیم و به دلیل شیوع ویروس کرونا که تعطیلی همه پروژه‌های سینمایی را در بر داشت کار متوقف شد.

کامیار خاطرنشان کرد: در حال حاضر منتظر هستیم تا ستاد مقابله با ویروس کرونا اجازه تولید فیلم سینمایی و فیلمبرداری را صادر کند تا بلافاصله «زمستان بود» را کلید بزنیم. در حال حاضر مرحله پیش‌تولید به طور کامل انجام شده و تنها منتظر اتمام محدودیت‌ها و شروع فیلمبرداری هستیم.

او افزود: طبق پیش‌بینی ما اگر به زودی ستاد مقابله با ویروس کرونا اجازه فیلمبرداری برای پروژه‌های سینمایی را اعلام کند تا پایان تیر ماه فیلمبرداری به پایان خواهد رسید و اگر شرایط عادی باشد و جشنواره فیلم فجر نیز برگزار شود نیم‌نگاهی به حضور در این جشنواره داریم. در صورتی که تا زمان برگزاری جشنواره فیلم فجر «زمستان بود» آماده نمایش شود، قطعاً فیلم را به دبیرخانه جشنواره می‌فرستیم.

«زمستان بود» عنوان فیلمی سینمایی به کارگردانی وحید پرشاد و تهیه‌کنندگی بهمن کامیار است. این فیلم اثری پربازیگر است و تاکنون در آن حضور بازیگرانی چون الهام کردا، نازنین بیاتی، محمدرضا غفاری و شاهرخ فروتنیان قطعی شده است. سایر بازیگران فیلم نیز ظرف چند روز آینده انتخاب و اعلام خواهند شد.

«زمستان بود» مضمونی اجتماعی دارد و فیلمنامه آن نیز سال گذشته به قلم شهاب مهربان به نگارش در آمده است.

در این پروژه همچنین مهدی حق‌شناس به عنوان مجری طرح و مجتبی سلمانی به عنوان مشاور پروژه حضور دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز