از نگاه پرس تی وی؛

ابعاد و گستردگی کنگره جهانی صهیونیسم

۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۶:۴۵:۵۴
کد خبر: ۹۹۷۹۷۵
ابعاد و گستردگی کنگره جهانی صهیونیسم
موضوع برنامه این هفته «داخل اسرائیل» (Israel Inside) در شبکه پرس تی وی به بررسی انتخابات کنگره جهانی صهیونیسم و بررسی ابعاد و گستردگی آن در جهان اختصاص دارد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه به تهیه کنندگی حسین الشیماری با نگاهی به تاریخچه و شکل گیری کنگره جهانی صهیونیسم که حدود یک قرن از پایه گذاری آن می گذرد به مرور سی و هشتمین دوره انتخابات این کنگره می پردازد.

این برنامه همچنین ضمن واکاوی نفوذ و قدرت گنگره جهانی صهیونیسم در جهان و فعالیت آن به عنوان عالی ترین نهاد هماهنگ کننده سیاست های لابی صهیونیسم در دنیا، اقدامات و وظایف آن را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

در ادامه این برنامه نقد و گفت و گو پیرامون تاثیرات و نفوذ کنگره جهانی صهیونیسم بر پارلمان رژیم صهیونیستی و تقابل میان احزاب موجود در اسرائیل صورت گرفته و نقش این گنگره در حمایت از شهرک سازی های غیرقانونی و تجاوزات رژیم صهیونیستی در فلسطین بررسی خواهد شد.

«داخل اسرائیل » چهارشنبه 17 اردیبهشت ساعت 09:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت 22:00 ، پنجشنبه ساعت 16:00، جمعه ساعت 20:00، دوشنبه ساعت 19:20 و سه شنبه ساعت 22:00 پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز