نادر فلاح از «زیرخاکی» می‌گوید؛

شخصیتم در ادامه بیننده را غافلگیر می‌کند/ قصه وارد مسیر تازه‌ای می‌شود/ اگر بازیگری موفق است مسیر را بهتر دیده است

۱۳۹۹/۰۲/۱۹ - ۲۳:۰۵:۰۰
کد خبر: ۹۹۸۲۹۳
شخصیتم در ادامه بیننده را غافلگیر می‌کند/ قصه وارد مسیر تازه‌ای می‌شود/ اگر بازیگری موفق است مسیر را بهتر دیده است
نادر فلاح، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که تجربه حضور در فیلم‌هایی چون «بی‌پولیِ» حمید نعمت‌اله، «پذیرایی ساده» و «اژدها وارد می‌شودِ» مانی حقیقی، «مالیخولیا»ی پرویز شهبازی، «چند کیلو خرما برای مراسم تدفینِ» سامان سالور و... را در کارنامه‌اش دارد، این‌روزها در سریال «زیرخاکیِ» جلیل سامان، نقش متفاوتی را ایفا می‌کند که با استقبال مخاطبان هم مواجه شده است. با او درباره سریال و نقشش و البته موارد دیگری گفت‌وگو کرده‌ایم که در ادامه می‌خوانید.

نادر فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا درباره استقبال مخاطبان از سریال «زیرخاکی» به عنوان پربیننده‌ترین مجموعه تلویزیون در ماه رمضان گفت: «خدا را شکر که سریال دیده شد و با استقبال مخاطبان همراه شده است. در برخوردهایی که داشته‌ام، بازخوردهای مثبتی از سریال گرفته‌ام و فکر می‌کنم دلیل آن حضور کارگردانی کاربلد و حرفه‌ای در مجموعه بوده است که به کارش مسلط است.»

فلاح در ادامه گفت: «فیلمنامه «زیرخاکی» خط مشخصی دارد و همین موضوع موجب کشش قصه شده است. از طرفی حضور عالی و بی نقص بازیگران از پژمان جمشیدی تا گوهر خیراندیش و هادی حجازی‌فر، تا عوامل این مجموعه که همه کارشان را عالی انجام دادند و سنگ تمام گذاشتند. تیم خوبی داشتیم و نتیجه، کاری روان از آب درآمده که بدون تلاش زیادی برای خنداندن مخاطب، بدون خروج از مسیر قصه و با سادگی و نظم توانسته تماشاگر را با خودش همراه کند.»

این بازیگر درمورد نقش خودش در «زیرخاکی» گفت: «شخصیتی که بازی می‌کنم به تازگی وارد قصه شده و حضوری بسیار موثر در ادامه داستان دارد و هر چه پیش می‌رویم لایه‌هایی از شخصیت او خواهیم دید که موجب غافلگیری تماشاگر خواهد شد. طبیعتا نمی‌توانم زیاد در این مورد صحبت کنم و نقش را لو بدهم اما بازی نقش مهم و تاثیرگذاری در داستان را بر عهده دارم.»

او درمورد ادامه داستان «زیرخاکی» و اینکه آیا سریال تا آخر می‌تواند مخاطب را همراه کند هم گفت: «قصه در ادامه پیش‌روی در مسیر تازه‌ای می‌افتد که غیر قابل پیش‌بینی و جذاب است. البته من تمام پلان‌ها را ندیده‌ام اما چیزی که می‌دانم این است که قصه در مسیر جذاب‌تری پیش‌ خواهد رفت و در فصل دوم موفق‌تر هم خواهد بود.»

فلاح در مورد حضور پژمان جمشیدی، بازی خوبش در سریال و البته حواشی حضور او هم گفت: «هر بازیگر جای خودش را دارد و ما نمی‌توانیم فشار بیاوریم که چرا از فلان بازیگر استفاده می‌کنید یا چرا پژمان جمشیدی در این سریال بازی کرده است؟ این بازیگر اگر امروز موفق است یعنی مسیر را بهتر دیده و موفق‌تر بوده است. جای اینکه تلاش کنیم دیگران را تخریب کنیم، خودمان را و جایگاه‌مان را پیدا کنیم. موافقم تعداد زیادی بازیگر با استعداد هستند که شاید کم‌کار هم شده‌اند اما باید از تهیه‌کنندگان بخواهیم که بها بدهند و از بازیگران استفاده کنند. این دلیل نمی‌شود که اگر کسی از حوزه دیگری ورود کرد و موفق بود تخریبش کنیم.»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز