ویژه برنامه " به خانه بر می گردیم " در میلاد با سعادت امام حسن مجتبی ( ع)

۱۳۹۹/۰۲/۱۸ - ۲۳:۰۸:۰۱
کد خبر: ۹۹۸۸۰۷
ویژه برنامه  به خانه بر می گردیم  در میلاد با سعادت امام حسن مجتبی ( ع)
دبیر و سخنگوی رزمایش کمک مومنانه جمعه 19 اردیبهشت ماه مهمان ویژه برنامه " به خانه بر می گردیم " خواهد بود .

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، دکتر محمد زهرایی دبیر و سخنگوی رزمایش کمک مومنانه با حضور در استودیوی این برنامه گزارشی درباره مرحله اول و توضیحاتی نیز درباره مرحله دوم این رزمایش به مخاطبان ویژه‌برنامه "به خانه بر می‌گردیم "ارائه کرد.

بنابراین گزارش، ویژه برنامه " به خانه بر می گردیم " این هفته به مناسبت میلاد باسعادت امام حسن مجتبی(ع) ضرب آهنگی شادتر دارد. مازیار عصری خواننده پاپ کشورمان که از دهه ۷۰ کار هنری خود را آغاز کرده و توانسته در شانزدهمین جشنواره تولیدات صداوسیما عنوان برترین خواننده پاپ را به دست بیاورد ، در این ویژه‌برنامه حاضر و آهنگ‌های ماه دلدادگی، حس آرامش و راز را برای مخاطبان اجرا خواهد کرد.

همچنین دکتر علی صدرا کارشناس مهارت‌های زندگی که هر هفته سلسله بحث‌هایی در برنامه مطرح می‌کند، این هفته با 2 موضوع آموزش مهارتی تازه برای سبک زندگی بهتر و بخشش و همدلی در برنامه حاضر می‌شود.

اما اتفاق ویژه در میهمانان ویژه‌برنامه "به خانه بر می‌گردیم "حضور و اجرای گروه بین‌المللی محمد رسول‌الله(ص) است که با اجرای قطعه اسماالحسنی در حرم امام رضا(ع) به شهرت رسیدند. این گروه قرار است، قطعه‌ای به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) تقدیم بینندگان شبکه پنج سیما خواهند کرد.

ویژه‌برنامه" به خانه بر می‌گردیم" جمعه ۱۹ اردیبهشت‌‌ماه مانند هفته گذشته حوالی ساعت ۱۶:۴۵ پخش خواهد شد. مسعود روشن پژوه و فریبا باقری اجرای این برنامه را برعهده دارند.

ویژه‌برنامه" به خانه بر می‌گردیم"  کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی علی اکبر ذاکری و سردبیری مائده شیرپور برخلاف هفته‌های گذشته و روال عادی برنامه که صبح‌های جمعه پخش می‌شد، در ایام ماه مبارک رمضان جمعه ها  حوالی ساعت ۱۶:۴۵ روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

نظر شما