بازگشایی سینماهای دنیا با فیلم کریستوفر نولان

۱۳۹۹/۰۲/۲۰ - ۰۹:۵۴:۲۷
کد خبر: ۹۹۹۳۷۱
بازگشایی سینماهای دنیا با فیلم کریستوفر نولان
با توجه به زمان اعلام شده برای نمایش فیلم tenet کریستوفر نولان به نظر می‌رسد سینماهای آمریکا و اکثر کشورهای درگیر با کرونا با این فیلم بازگشایی شوند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در این میان سینماهای استرالیا رسما نیمه جولای (اواخر تیر) را برای بازگشایی انتخاب کرده‌اند و نخستین فیلمی که سینماهای این کشور با آن دوباره به استقبال مردم می‌روند ساخته جدید کریستوفر نولان است.

هیات مدیره انجمن سینماداران استرالیا اعلام کرده مشتاقانه منتظر بازگشایی سینماها است و به محدودیت‌های فاصله‌گذاری نیز توجه دارد و در عین حال می‌داند این امر موجب کاهش ظرفیت سینماها و تاثیر منفی بر این شغل می‌شود.البته برای بازگشایی سینما دو عامل اصلی باید وجود داشته باشد یکی اینکه از طرف دولت چراغ سبز این کار داده شود و دیگر اینکه استودیوهای هالیوودی بزرگ نیز فیلم‌های جدید برای این امر در اختیار سینماها بگذارند.

نولان و استودیو برادران وارنر اکران جهانی فیلم «تنت» را برای ۱۶ جولای در نظر گرفته‌اند. این فیلم با بازی رابرت پتینسون٬ جان دیوید واشینگتن٬ مایکل کین٬ کنت برانا و الیزابت دبیکی با دوربین‌های آیمکس فیلمبرداری شده و قرار است به صورت ۷۰ میلی‌متری و آیمکس اکران شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز