برنامه سری سلاح های زیستی آمریکا زیر ذره

۱۳۹۹/۰۲/۲۰ - ۱۵:۲۹:۵۰
کد خبر: ۹۹۹۶۸۴
برنامه سری سلاح های زیستی آمریکا زیر ذره
برنامه این هفته «ما مردم» در شبکه پرس تی وی به بحث و بررسی پیرامون برنامه سری سلاح های زیستی آمریکا اختصاص دارد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا،این برنامه ضمن مروری بر شیوع گسترده ویروس کرونا در آمریکا به بررسی اتهامات دونالد ترامپ علیه چین درخصوص همه گیری این ویروس از جمله اطلاع رسانی در مورد خطرناک بودن و گسترش سریع این ویروس و استفاده چین از این ویروس به عنوان یک سلاح برای ضربه زدن به وی در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو می پردازد.

در ادامه این برنامه روابط چین و آمریکا در دوران ریاست جمهوری ترامپ و اقداماتی که ترامپ برای ضربه زدن به اقتصاد این کشور انجام داده است مورد واکاوی قرار خواهد گرفت.

این برنامه همچنین سیاست های تنش آمیز ترامپ در قبال چین و اظهارات وی درخصوص منشا ویروس کرونا در موسسه ای تحقیقاتی در ووهان چین را مورد نقد و گفت و گو قرار می دهد.

نگاهی به تاثیر ویروس کرونا بر آینده روابط و تنش های میان آمریکا و چین، احتمال بروز جنگ زیستی میان این دو کشور و تبعات آن برای جهانیان، بررسی آزمایشگاه های سری سلاح های زیستی در آمریکا و تهدید آن برای کشورهای جهان و مروری بر 27 سال فعالیت این آزمایشگاه ها به صورت مخفیانه و بدون هیچگونه نظارتی از سوی نهادهای داخلی و بین المللی از دیگر مباحث مورد بررسی در این برنامه خواهد بود.

در بخش دیگر این برنامه نیز افزایش تعداد فوتی های ناشی از ویروس کرونا در آمریکا، تلاش دونالد ترامپ برای بازگشایی کسب و کارها و راه انداختن ابزارهای تبلیغاتی خود برای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو در آمریکا مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

«ما مردم» به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی شنبه 20 اردیبهشت ساعت 21:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 00:03 بامداد، 08:00 و 19:00 و سه شنبه ساعت 04:00 روی آنتن خواهد رفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز