تشکیل کابینه جدید در عراق و رای اعتماد نخست وزیر مصطفی کاظمی و کابینه

۱۳۹۹/۰۲/۲۰ - ۱۵:۱۳:۰۹
کد خبر: ۹۹۹۷۱۸
تشکیل کابینه جدید در عراق و رای اعتماد نخست وزیر مصطفی کاظمی و کابینه
ارزیابی کابینه جدید در عراق و دادن رای اعتماد به نخست وزیر مصطفی کاظمی و کابینه و چشم انداز حل اختلافات سیاسی در عراق، موضوع میزگرد امشب «شبانه سیاسی» کانال کردی شبکه سحر است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنرخبرگزاری برنا،تشکیل کابینه جدید عراق و کسب رای اعتماد مصطفی کاظمی و کابینه و پیش بینی روند آتی در حل مناقشات سیاسی در این قسمت از «شبانه سیاسی» با حضور احمد کاظم زاده، کارشناس مسائل سیاسی، بحث و گفت و گو می شود.

در این برنامه رویکرد کردها در اثنای فعالیت نخست وزیر جدید عراق برای تشکیل کابینه ، چگونگی روابط اربیل و بغداد در دوران کاظمی ، مسئله انتخاب وزیر امور خارجه و وزیر دادگستری و انتخاب کردها در این رابطه از موضوعاتی است که به آن پرداخته خواهد شد.

همچنین اولویت های کاظمی برای مبارزه با فساد، رسیدگی به مطالبات مردمی و مسئله سقوط نفت و نیز اهمیت موضوع خروج نیروهای آمریکایی از عراق و عملکرد کاظمی برای تحقق این مسئله از دیگر موضوعاتی است که کارشناس برنامه مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهد داد. 

در ادامه بر نقش وحدت و انسجام احزاب و گروه های سیاسی عراقی در ممانعت از اقدامات مداخله جویانه آمریکا تاکید شده و ابعاد آن نیز واکاوی خواهد شد.

«شبانه سیاسی» به تهیه کنندگی رستم نادری، دستیاری تهیه ؛ علی اکبر اسماعیل زاده و اجرای رسول شیخکانلو، امشب 20 اردیبهشت ساعت 21:30 به مدت 30 دقیقه از کانال کردی شبکه سحر پخش خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز