تنفس مصنوعی دلاری به بیت کوین در صرافی آمریکایی

۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۱:۱۷:۱۶
کد خبر: ۱۳۴۶۲۴۴
تنفس مصنوعی دلاری به بیت کوین در صرافی آمریکایی
صرافی بایننس آمریکا (Binance US) اعلام کرد برای خرید و فروش بیت کوین با دلار، هیچ کارمزدی از کاربران دریافت نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا به نقل از  مرکز روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی،  برای معاملات بیت‌کوین با جفت ارزهای USDT (تتر)، USDC و BUSD هیچ کارمزدی دریافت نمی‌شود. با این رویکرد این صرافی به اولین صرافی آمریکایی تبدیل می‌شود که معاملات بیت کوین با برخی جفت ارزها را حذف می‌‌کند.

برایان شرودر، مدیرعامل بایننس آمریکا در رشته توییت جدید خود اعلام کرد که با این وجود، BinanceUS به اولین صرافی کریپتو در ایالات متحده تبدیل خواهد شد که کارمزد معاملات بیت کوین را برای تمام کاربران حذف می‌کند. او همچنین اضافه کرد که در انجام معاملات هیچ سودی کسب نخواهد می‌کنند.
همچنین در پست جدید بلاگ این شرکت آمده است:«ما از این تغییر به عنوان فرصتی برای متحول کردن روش پرداخت هزینه‌ها در صنعت، افزایش دسترسی به ارزهای دیجیتال و حمایت بهتر از بازار و مشتریان خود یاد می‌کنیم.»در حالی که بایننس بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال جهان است، کوین‌بین (Coinbase) در ایالات متحده محبوبیت خود را از دست داده است.همچنین این صرافی اخیرا با وجود بازار کم رونق کریپتو، بیش از 2000 فرصت شغلی جدید را اعلام کرد و ظاهرا قصد دارد برخی استعدادهای برتر صنعت که از رقبایی مانند Coinbase خارج شده‌اند را جذب کند.در حالی که بیت کوین روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و بزرگترین ضرر در تاریخ آن به ثبت رسید، باید دید سایر صرافی‌ها نیز کارمزد دریافتی خود را کاهش می‌دهند؟ب

ازار NFT رریبل (Rarible) نیز اخیرا با انتشار پست جدیدی در وبلاگ خود اعلام کرده بود که برای حمایت از کاربران خود، کارمزد دریافتی‌اش از معاملات را کاهش می‌دهد. طبق توضیحاتی که در ادامه این پست آمده، ظاهرا کارمزد خرید یا فروش NFT برای خریدار و فروشنده به یک درصد کاهش پیدا کرده. در گذشته، این میزان برای هر دو 2.5 درصد بوده است.اپلیکیشن پرداخت بیت کوین Strike هم سال گذشته با کاهش کمیسیون خرید بیت کوین خود تا 0.3 درصد، رویکرد مشابهی را پیش گرفت. جک مالرز، مدیرعامل شرکت آن گفته بود که اعتقاد دارد این بهترین رویکرد در بلندمدت خواهد بود.

انتهای پیام/ 

نظر شما