ضریب نفوذ اینترنت فیبرنوری در چهارمحال و بختیاری به ۸۰ درصد افزایش پیدا می‌کند

۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۲۲:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۴۶۴۸۸
ضریب نفوذ اینترنت فیبرنوری در چهارمحال و بختیاری به ۸۰ درصد افزایش پیدا می‌کند
تا پایان دولت هشتاد درصد از خانوار استان را به شبکه باکیفیت فیبر نوری متصل کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگذاری برنا به نقل از  مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سیدمحمودرادمنش سرپرست اداره کل ارتباطات استان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار صداوسیمای مرکز استان گفت: با پیاده سازی دولت الکترونیک شاهد ارائه خدمات مختلف از طریق فناوری اطلاعات بدون محدودیت زمانی و مکانی خواهیم بود.

وی افزود: مردم می توانند خدمات مورد نظر خود را بصورت 24 ساعته و در 7 روز هفته بدون در نظر گرفتن تعطیلی و غیره دریافت کنند.

دبیرکارگروه توسعه دولت الکترونیک استان، ساماندهی خدمات الکترونیک دستگاه‌های اجرایی و نظارت بر نحوه اجرای این خدمات را از برنامه‌ها و راهبردهای این کارگروه در استان بیان کرد و گفت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان رئیس کارگروه توجه و دقت زیادی در اجرای برنامه های این کارگروه دارند.

رادمنش تعداد خدمات الکترونیک ارائه شده در سطح کشور را 5613 خدمت بیان و تصریح کرد: دستیابی به اجرای کامل برنامه های دولت الکترونیک در استان می تواند تحول بزرگی در نحوه خدمات رسانی، ارائه و دریافت خدمات بوجود آورد.

این مقام مسئول همچنین به برنامه توسعه زیرساخت های ارتباطی ثابت بر بستر فیبر نوری(Fttx) در دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: طبق تفاهم نامه ای که با مجری شبکه ملی اطلاعات در سطح ملی منعقد کرده ایم تلاش می کنیم تا پایان دولت هشتاد درصد از خانوار استان را به شبکه باکیفیت فیبر نوری متصل شوند.

رادمنش دستیابی به نتایج مطلوب این پروژه بزرگ و کم نظیر در حوزه توسعه زیرساخت های ارتباطی را منوط به همکاری همه دستگاه‌های اجرایی دانست و تصریح کرد: پروژه شبکه ملی اطلاعات یک پروژه ملی و از سیاست‌های نظام است که همه دستگاههای اجرایی و موثر در قبال اجرایی شدن آن مسئولند.

انتهای پیام/

نظر شما