استان‌ها پیشگام اجرای دولت الکترونیک

۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۸:۰۰:۵۷
کد خبر: ۱۳۴۶۵۰۸
دسترسی به خدمات گام مهم در توسعه دولتت الکترونیک ممحسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا به نقل از  مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد احمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان در چهارمین جلسه کارگروه تعامل پذیری ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان‌ها که با هدف تسریع در توسعه خدمات الکترونیک دستگاه‌های اجرایی برگزار شد اظهار کرد: هدف از این نشست تعریف ساز وکار استاندارد برای عملیاتی کردن خدمات بین دستگاهی و رفع موانع و مشکلات موجود در جریان الکترونیکی کردن خدمات دولت است.

وی تصریح کرد: توسعه خدمات مکان یابی برای دستگاه‌های خدمت رسان، تسهیل در ارائه سرویس‌های موجود در NIX توسط دستگاه‌های استانی و فعال سازی سرویس‌های ملی که در سطح استان ارائه نمی‌شود از مهمترین تصمیمات جلسه کارگروه است که امید می‌رود به زودی شاهد تحقق آن باشیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان اظهار کرد: از دیگر موارد مهم که به تصویب کارگروه رسید ارائه خدمات رایگان به مددجویان، معلولان و خانواده‌های ایثارگران است که این طرح از گذشته مصوب شده بود ولی در برخی موارد برای اجرا با مشکلاتی روبرو بود که در مورد آن تصمیم گیری شد.

شایان ذکر است کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیک زیر شاخه کارگروه تعامل پذیری کشور، به منظور بررسی چالش های این حوزه در استان‌ها برگزار شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز