میز خدمت ارتباطات برای ارتباط با مردم کردستان

۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۲۲:۵۴:۰۵
کد خبر: ۱۳۴۹۱۸۶
میز خدمت ارتباطات برای ارتباط با مردم کردستان
پیرو سفر رییس جمهوری به استان کردستان، میز ارتباطات مردمی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، با حضور رییس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای رسیدگی به مشکلات مردم این استان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا به نقل از  مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، میز ارتباطات مردمی با هدف رسیدگی و بررسی مشکلات مردم استان کردستان در حوزه ارتباطات، با حضور علی بحرینی، نماینده وزیر و رییس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و ابراهیم یافتیان، عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران، در محل اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کردستان تشکیل شد.
بحرینی گفت: از جمله اهداف سفر به استان کردستان، بررسی و حل مشکلات مردم این استان در حوزه‌های پست، پست‌بانک، ارتباطات زیرساخت، مخابرات و اپراتورهای همراه اول و ایرانسل در استان است.
بر اساس این گزارش بازرسان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از ادارات تابعه وزارت متبوع در استان کردستان بازدید کرد و از نزدیک بر فرآیند پاسخگویی کارکنان این مجموعه با ارباب رجوع نظارت کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز