سایت جدید تلفن همراه در سرقلعه زیوار شهرستان ایذه افتتاح شد

۱۴۰۱/۰۴/۲۷ - ۱۴:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۵۲۱۷۸
سایت جدید تلفن همراه در سرقلعه زیوار شهرستان ایذه افتتاح شد
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان از نصب و راه اندازی سایت جدید تلفن همراه در روستای سر قلعه زیوار شهرستان ایذه استان خوزستان از محل اعتبارات طرح توسعه روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (uso)، با جمیعتی بالغ بر 657 نفر و اعتباری به مبلغ 20 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا به نقل از  مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی صالح نساج بیان کرد: در راستای تداوم برنامه‌ها و پروژه‌های توسعه‌ شبکه ارتباطات روستاها در استان این بهره‎برداری‎ها با هدف کاهش شکاف دیجیتالی بین نقاط کمتر برخوردار و شهرها و همچنین ایجاد پوشش اینترنت پرسرعت در راستای دسترسی همگانی و پیاده‎سازی ایران هوشمند انجام می‎شود.
وی افزود: راه اندازی سایت جدید ارتباطی با تکنولوژی 3Gو2G از محل اعتبارات طرح توسعه روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (uso) ساکنین 4 روستای سر قلعه زیوار، منجفکه، درویس سعیدی و کَل شهرستان ایذه از خدمات شبکه ملی اطلاعات بهره مند شدند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خاطر نشان کرد: این اقدام شرایط دسترسی سریع‌تر روستائیان به محتواهای موجود در فضای مجازی، ارائه خدمات به واسطه کسب و کارهای آنلاین و انجام برخی از امورات روزمره و اداری شهروندان به صورت غیر حضوری را بیشتر از قبل مهیا می‌کند.
صالح نساج با اشاره به موقعیت گردشگری در روستاهای شهرستان ایذه ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده و اجرای طرح‌های جدید، شاهد بهبود بیش از پیش وضعیت ارتباطی و فراهم شدن امکان اتصال تمام ساکنین روستاهای بالای 20 خانوار و همچنین گردشگران به شبکه ملی اطلاعات باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز