میز خدمت جهت پاسخگویی به شکایت مردمی در شهرستان جویبار تشکیل شد

۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۲۲:۵۸:۰۰
کد خبر: ۱۳۵۳۰۳۰
میز خدمت جهت پاسخگویی به شکایت مردمی در شهرستان جویبار تشکیل شد
سرپرست اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران از تشکیل میز خدمت (ارتباط مردمی) همزمان با سفر استاندار و هیات همراه به شهرستان جویبار خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا به نقل از  مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اسماعیل اعزی سرپرست این اداره کل بعنوان نماینده استاندار در سفر به شهرستان جویبار اظهار کرد: میز خدمت (ارتباط مردمی) با حضور مدیرکل پست استان و مدیر مخابرات منطقه مازندران جهت پاسخگویی به مطالبات و شکایات مردمی در حوزه ICT در محل اداره کل پست و مخابرات شهرستان جویبار به صورت حضوری تشکیل شد.
وی در خصوص برپایی میز خدمتحوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در این سفر تصریح کرد: درخواست و شکایات مردمی در حوزه معادن، طرح هادی روستا، جاده مواصلاتی، آب شرب و کشاورزی، تکمیل ورزشگاه در روستای آزادبن و منطقه پهناب، تقویت پوشش اینترنت همراه روستایی، تسهیلات جهت اشتغالزایی، فناوری اطلاعات، دفاتر پیشخوان و … ثبت و جهت پیگیری و پاسخگویی سریع آنها به مدیران دستگاه های اجرایی مربوطه ارجاع خواهد شد.
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری استان خاطر نشان کرد: افرادی که در این تاریخ موفق به ثبت مطالبات و شکایات نشده اند می توانند با شماره ۱۱۱سامد درخواست های خود را ثبت کنند.
گفتنی است سرپرست اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران در این سفر به دستور استاندار از روستاهای ترک محله، ماندی محله و آزادبن بخش مرکزی شهرستان جویبار بازدید می کند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز