برخورداری روستاهای سمیرم از پوشش اینترنت تا پایان امسال

۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۰۸:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۵۵۰۶۴
برخورداری روستاهای سمیرم از پوشش اینترنت تا پایان امسال
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان در نشستی با اصغر سلیمی نماینده مجلس سمیرم در ارائه گزارشی از وضعیت اجرای پروژه یو.اس.او گفت: در صورت تامین برق و جاده مورد نیاز سایت ها تا پایان سال روستاهای سمیرم از پوشش اینترنت برخوردار می‌شوند.
به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا به نقل از  مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، جعفر مطلب زاده، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان در جلسه با حضور اصغر سلیمی، نماینده مجلس شهرستان سمیرم، اسماعیل قربانی، مدیر مخابرات منطقه اصفهان و مختار اسفندیاری، مدیرکل امور عشایری استان اصفهان گزارشی از وضعیت ابلاغیه های پروژه یو.اس.او در روستاهای بالای 20 خانوار و مناطق عشایری شهرستان سمیرم ارائه کرد.
وی با بیان اینکه برای اجرای به موقع این پروژه‌ها نیاز به همکاری نهادهای شهرستان سمیرم هست گفت: سه منطقه عشایری سرتنگ شهید، گرم آباد و لای سرخ نیز در این ابلاغیه ها وجود دارد و به اپراتور همراه اول داده شده است و نیازمند پیگیری نماینده مجلس و فرمانداری برای تامین برق و جاده در اسرع وقت هستیم.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات اصفهان اظهار کرد: 27 ابلاغ احداث سایت جدید و ارتقاء برای شهرستان سمیرم برنامه ریزی شده است که 19 ابلاغ به اپراتور ایرانسل و 8  ابلاغ به اپراتور همراه اول شده است.
 مطلب زاده افزود: از این 27 ابلاغ، 23 مورد مربوط به سایت جدید و 4 مورد مربوط به بهینه‌سازی یا ارتقاء است.
بر اساس این گزارش شهرستان سمیرم دارای 91 روستای بالای 20 خانوار است که اکنون 74 درصد از روستاهای آن دارای پوشش اینترنت پرسرعت هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز