تخصیص ۱۶ میلیارد تومان برای توسعه ارتباطات روستایی دهستان دشتروم

۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۲۱:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۵۵۹۲۴
تخصیص ۱۶ میلیارد تومان برای توسعه ارتباطات روستایی دهستان دشتروم
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه وبویراحمد در سفر به دهستان دشتروم گفت: بیش از 1200 خانوار روستایی با اجرا و بهره‌برداری از سه پروژه ارتباطی از خدمات اینترنت پرسرعت بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا به نقل از  مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سیدمحمودرادمنش سرپرست اداره کل ارتباطات این استان به همراه استاندار، فرماندار شهرستان بویراحمد و نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل استانی از روستاهای دهستان دشتروم بازدید کردند.

 وی حجم اعتبارات مصوب وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از محل uso  برای توسعه ارتباطات روستاهای دهستان دشتروم را 16 میلیارد تومان بیان کرد و گفت: این اعتبار در قالب سه پروژه ارتباطی در این منطقه هزینه خواهد شد.

رئیس شورای راهبری ارتباطات و فناوری اطلاعات استان افزود: روستاهای تنگاری، تلخه دان بزرگ دشتروم و منصور آباد از جمله روستاهای هدف هستند که با راه اندازی این پروژه‌ها اکثر روستاهای کوچک و بزرگ منطقه تحت پوشش این سایت ها قرار خواهند گرفت.

رادمنش همچنین در خصوص روستاهای زیر بیست خانوار منطقه از جمله دلی بردخیاری و چشمه رقات گفت: خدمات عام اجباری دولت طبق قانون شامل روستاهای بالای بیست خانوار است و در حال رایزنی و پیداکردن راهی برای حل مشکل روستاهای زیربیست خانوار هستیم.

این مقام مسئول اظهار کرد: امید است در شش ماهه دوم امسال پروژه های ارتباطی این منطقه به بهره برداری برسند.

انتهای پیام/

نظر شما