اجرای طرح فیبرنوری در سه روستا بوشهر

۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۰۸:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۵۶۵۵۸
اجرای طرح فیبرنوری در سه روستا بوشهر
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: روژه فیبرنوری به طول 96 کیلومتر در 3 روستای استان و پروژه توسعه شبکه فیبرنوری به میزان 200 کیلومتر در شهرهای بوشهر و عالیشهر و دلوار اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا به نقل از  مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی سملیان مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان، ضمن تشکر از همه فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: مهمترین اقدامات، اجرای پروژه های احداث سایت همراه با تکنولوژی 3G/4G در 9 روستای استان، با اعتبار 250 میلیارد ریال است.
وی ادامه داد: پروژه های ارتقاء سایت همراه از 2G به تکنولوژی 3G، در 11 روستای استان، با اعتبار 77 میلیارد ریال نیز اجرا و تمامی پروژه ها، از محل طرح خدمات اجباری روستایی (USO) وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شد.
سملیان در خصوص اجرای پروژه های فیبر نوری اظهار کرد: پروژه فیبرنوری به طول 96 کیلومتر در 3 روستای استان و پروژه توسعه شبکه فیبرنوری به میزان 200 کیلومتر در شهرهای بوشهر و عالیشهر و دلوار اجرا شد.
وی در پایان تصریح کرد: مجموع سرمایه گذاری انجام شده جهت اجرای پروژه های استان، بالغ بر 440 میلیارد ریال می باشد که بالغ بر 330 میلیارد ریال آن توسط بخش دولتی از محل اعتبارات خدمات اجباری روستایی و بالغ بر 100 میلیارد ریال آن توسط بخش خصوصی تامین شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز