همکاری بخش خصوصی و دولتی سمنان برای رشد زیست بوم اقتصاد دیجیتال

۱۴۰۱/۰۵/۰۹ - ۰۱:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۵۷۸۹۷
همکاری بخش خصوصی و دولتی سمنان برای رشد زیست بوم اقتصاد دیجیتال
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا به نقل از  مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید یاسر حسن پور مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، در جلسه ای که با حضور نمایندگان بخش خصوصی برگزار شد گفت: نظام صنفی رایانه ای استان به‌ عنوان یک مرجع تاثیرگذار در بخش خصوصی، از بازوان اجرایی قدرتمند دستگاه‌های دولتی در توسعه و رونق فضای کسب و کارها است.
وی افزود: انعقاد تفاهم نامه همکاری با سازمان نظام صنفی رایانه ای، نشانه عزم جدی این اداره کل در استفاده از توانمندی ها و ظرفیت های بخش خصوصی، برای رونق و تسهیل فضای‌ کسب و کار حوزه فاوای استان است.
حسن پور، برقراری ارتباط موثر، مستمر و ایجاد هم‌افزایی بین اصناف، شرکت‌ها، استارتاپ‌ها، فعالین و علاقمندان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را از اهداف این تفاهم نامه دانست و تصریح کرد: امیدواریم با حضور موثر و فعال اعضاء و شرکت‌های بخش خصوصی استان و همچنین حمایت همه جانبه دستگاه‌های دولتی، نظام صنفی رایانه‌ای استان بتواند نقش موثر خود را در توسعه بازار فناوری اطلاعات استان به خوبی ایفا کند.
مدیرکل ارتباطات استان تاکیدکرد: بهره‌مندی از حمایت‌های این اداره‌کل از جمله دریافت تسهیلات برای شرکت‌ها، تیم‌ها و کسب و کارها، در چارچوب قوانین و ضوابط مربوطه و منوط به عضویت در نظام صنفی رایانه‌‌ای است، از فعالین و کسب و کارهای استان دعوت بعمل می آید تا با عضویت فعال در نظام صنفی، زمینه رونق بیشتر آن را فراهم کند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز