ارتقاء تکنولوژی دو سایت رایتل در مازندران

۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۰۰:۳۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۵۹۸۸۴
ارتقاء تکنولوژی دو سایت رایتل در مازندران
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران از ارتقاء تکنولوژی دو سایت رایتل در شهرستان های ساری و سوادکوه و برخورداری ۴۸۰ خانوار استان از خدمات نوین ارتباطی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا به نقل از  مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اسماعیل اعزی سرپرست این اداره کل اظهار کرد: با نصب تجهیزات لازم و ارتقاء تکنولوژی دو سایت موجود رایتل در روستاهای شورمست شهرستان سوادکوه و آقا مشهد شهرستان ساری پوشش اینترنت پرسرعت LTE در این مناطق فراهم شد.
وی تصریح کرد: با ارتقاء سایت های مذکور ، پنج روستای گردشی، وازتان، تاکام، آقا مشهد و ورند شهرستان ساری و دو روستا شورمست، شورمست رودبار و دریاچه گردشگری منطقه شورمست شهرستان سوادکوه با جمعیتی بالغ بر ۴۸۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در خاتمه با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت های بالا استان در راستای توسعه ارتباطات افزود: گسترش عدالت ارتباطی و دسترسی همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات از مهمترین برنامه های وزارت ارتباطات است که تحقق این امر نیز از مهمترین دغدغه های اداره کل در استان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز