حضور مرکز آپای شاهرود در پنجمین کنفرانس ظرفیت شبکه ملی اطلاعات

۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۵۹۸۸۸
حضور مرکز آپای شاهرود در پنجمین کنفرانس ظرفیت شبکه ملی اطلاعات
مرکز تخصصی آپای دانشگاه صنعتی شاهرود در کنار شرکت‌ها و فعالان صنعت امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات (افتا)، در پنجمین کنفرانس ظرفیت شبکه ملی اطلاعات آخرین دستاوردهای خود در قالب محصولات و خدمات در این حوزه ارایه می کند.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا به نقل از  مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سیدیاسر حسن پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با اشاره به برگزاری پنجمین کنفرانس ظرفیت شبکه ملی اطلاعات، با «محوریت امنیت، تاب آوری و پایداری» در روزهای پنجم و ششم مرداد ماه سال جاری، از حضور فعال مرکز آپای دانشگاه صنعتی شاهرود خبر داد.
وی تصریح کرد: در این نمایشگاه که با مشارکت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سندیکای مخابرات در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، شرکت های بخش خصوصی و دولتی، توانمندی‌های خود را در عرصه تجهیزات و خدمات حوزه امنیت ICT ، به نمایش همگان گذاشتند.
حسن پور افزود: در این رخداد، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس مرکز ملی فضای مجازی به همراه برخی از مدیران ارشد اپراتورهای موبایل و صنعت افتا از غرفه مرکز تخصصی آپای دانشگاه صنعتی شاهرود بازدید نموده و با محصولات و خدمات این مرکز تخصصی آشنا شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز