سورپرایز پلی استیشن برای مالکان آیفون

۱۴۰۱/۰۵/۲۳ - ۰۱:۱۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۳۴۹۲
سورپرایز پلی استیشن برای مالکان آیفون
سونی به تازگی نسخه دارای مجوز رسمی خود از کنترلر عالی Backbone One برای iOS را معرفی کرده است که با طرح رنگ نمادین سفید و سیاهPS5 تکمیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا، از زمانی که تگزاس هولدم، اولین بازی آیفون، در سال 2008 در اپ استور عرضه شد، بازی‌های iOS راه طولانی را طی کرده است. نیروگاه بازی و با اضافه شدن کنترلر iOS با نام تجاری جدید سونی، اکنون می تواند با آن کنسول بسیار محبوب دیگر، یعنی Nintendo Switch رقابت کند.

سونی به تازگی نسخه دارای مجوز رسمی خود از کنترلر عالی Backbone One برای iOS را معرفی کرده است که با طرح رنگ نمادین سفید و سیاهPS5 تکمیل شده است.در یک پست وبلاگ جدید، پلی استیشن اعلام کرد که کنترلر جدید Backbone برای آیفون نشانه‌های طراحی را از کنترلر DualSense PS5 گرفته است. 

بعد از اضافه شدن برنامه PS Remote Play، که به گیمرها اجازه می دهد بازی های پلی استیشن را روی دستگاه iOS خود پخش کنند، این ممکن است نزدیک ترین چیزی باشد که به یک PS5 دستی می رسیم. مطمئناً این یک راه حل بسیار زیباتر از بستن آیفون شما به DualSense واقعی است، و چیزی فرانکشتاینی خوشایند در مورد دیدن یک آیفون اپل با نمادهای لوگو و کنترلر سونی در بسته‌بندی شبیه به نینتندو وجود دارد.

Backbone One قبلاً یکی از بهترین کنترلرهای iOS بود و برای طرفداران پلی استیشن، این نسخه دارای مجوز رسمی می تواند بهترین وسیله جانبی باشد. به علاوه، برنامه Backbone اکنون دارای بخش اختصاصی برای پیشنهادات سونی است و دیگر نیازی به اتصال کنترلر به آیفون ندارد تا گیمرها بتوانند در هر زمان آن را مرور کنند.

انتهای پیام/

 

خبرنگار: زهراوجدانی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز