آموزش تجارت الکترونیک به سربازان وظیفه در یزد

۱۴۰۱/۰۵/۲۳ - ۱۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۳۷۳۵
آموزش تجارت الکترونیک به سربازان وظیفه در یزد
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با اشاره به برگزاری دوره مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح استان، از آموزش ۶۰۰ نفر ساعت مفاهیم مربوط به تجارت الکترونیک برای 30 نفر از سربازان وظیفه استان یزد، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا به نقل از  مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدرضا پاکدل، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد ضمن معرفی طرح مهارت‌آموزی کارکنان وظیفۀ نیروهای مسلح، در راستای اجرای تفاهمنامه مشترک وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات) و ستاد مشترک نیروهای مسلح (قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه) گفت: این طرح با هدف آشنایی سربازان وظیفه با فرصت‌های اشتغال و کسب و کار حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در سطح کشور در حال برگزاری است.

 وی با اشاره به دستورالعمل نحوه اجرای نظارت و برگزاری آزمون دوره های مهارتی سربازان وظیفه تصریح کرد: ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان‌ها در راستای اجرای تفاهمنامه، مسئولیت نظارت بر تشکیل دوره‌های مهارت‌آموزی سربازان و برگزاری آزمون مرتبط بر اساس استانداردهای تعریف شده را بر عهده دارند.

 پاکدل در پایان اظهار کرد: پس از برگزاری آزمون در صورت کسب امتیاز لازم توسط سربازان وظیفه، گواهی حضور در این دوره برای برگزیدگان صادر می‌شود.
انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز