۱۴ پروژه‌ ارتباطی در سطح استان بوشهر افتتاح شد

۱۴۰۱/۰۵/۲۳ - ۱۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۳۷۴۵
۱۴ پروژه‌ ارتباطی در سطح استان بوشهر افتتاح شد
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر از افتتاح و شروع عملیات اجرایی پروژه های ارتباطی در سطح استان و همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا به نقل از  مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی سملیان مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در نشست خبری گفت: در هفته دولت، 14 پروژه ارتباطی در سطح استان با اعتبار 440 میلیارد ریال افتتاح می شود.

وی افزود: از 14پروژه ارتباطی، 11 پروژه افتتاحی و 3 پروژه آغاز عملیات اجرایی است.

سملیان خاطرنشان کرد: پروژه ها در شهرستان‌های بوشهر، دیلم، دشتستان، گناوه، جم و دشتی و 14 روستای استان اجرا خواهد شد.

وی اظهار کرد: پروژه ها توسط شرکت ایرانسل و شرکت ارتباطات سیار اجرا می شود و هزینه اجرای این سایت ها از محل طرح خدمات اجباری روستایی (USO) وزرات ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

سملیان بیان کرد: هم اکنون بیش از 99 درصد از 406 روستای بالای ۲۰ خانوار استان، تحت پوشش خدمات ارتباطی (صوت) که از این تعداد، 93 درصد از روستاهای بالای ۲۰ خانوار دارای ارتباط شبکه ملی اطلاعات هستند.

وی بیان کرد: در روستاهای در حال توسعه، با ایجاد و توسعه زیرساختهای ارتباطی مورد نیاز و فراهم کردن امکانات لازم برای آموزش و نحوه استفاده از رسانه های نوین ارتباطی، سطح زندگی مردم ارتقا و منجر به جذب سرمایه، فروش صنایع دستی، کارآفرینی و توسعه و رشد اقتصاد روستا می شود، این امر نیازمند وجود اینترنت با کیفیت در سطح روستاهاست.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز