صدور ۲۵ مجوز دفتر پیشخوان خدمات دولت از ابتدای سال جاری در خراسال رضوی

۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۱:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۳۷۸۶
صدور ۲۵ مجوز دفتر پیشخوان خدمات دولت از ابتدای سال جاری در خراسال رضوی
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی، از صدور 12 مجوز دفتر پیشخوان خدمات دولت شهری و 13 مجوز دفتر خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات روستایی در پنج ماه ابتدایی سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا به نقل از  مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی دلگیر، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان، در حاشیه پنجاه و نهمین جلسه کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی استان، با اعلام این خبر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا برای تسریع در عملیات صدور مجوز دفاتر پیشخوان، از ابتدای سال جاری تاکنون، شش جلسه غیرحضوری در این رابطه برگزار شده است.

وی در ادامه افزود: در این مدت، 35 درخواست صدور مجوز دفتر پیشخوان در سامانه مذکور به ثبت رسیده که هشت مورد آن منجر به صدور پروانه شده، 18 مورد در حال بررسی و تکمیل مدارک بوده و مابقی درخواست‌کنندگان نیز از ادامه کار انصراف داده اند.

دلگیر همچنین گفت: در این مدت علاوه بر صدور پروانه، چهار عملیات اصلاح مشخصات در پروانه، 10 عملیات انتقال امتیاز و 13 عملیات تغییرنشانی نیز از طریق سامانه دفاتر پیشخوان به انجام رسیده است.

وی با تأکید بر ضرورت رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در دفاتر پیشخوان دولت و لزوم حفظ کیفیت خدمت‌رسانی به مردم و جلب رضایت آنها، تصریح کرد: با الکترونیکی شدن فرایند عملیات پروانه، گامی بزرگ درجهت کاهش مراجعه مردمی و افزایش کیفیت خدمت دهی به متقاضیان برداشته شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی در پایان این جلسه بار دیگر به شرایط اخذ مجوز پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت اشاره و خاطرنشان کرد: طبق اصول حاکم بر صدور پروانه، علاوه بر داشتن صلاحیت‌های فردی و اعتقادی، داشتن حداقل مدرک تحصیلی لیسانس، شاغل نبودن در دستگاه‌های دولتی و عمومی غیردولتی، و نیز عدم بدهی بانکی، بیمه ای و مالیاتی، از شرایط اصلی اخذ مجوز در این بخش است و همه واجدان این شرایط می‌توانند با مراجعه به بخش صدور پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی در پرتال این اداره کل، نسبت به ثبت نام و اخذ مجوز مربوط اقدام کنند.
انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز