آموزش و فناوری دو رکن رشد کسب و کارهای مجازی هستند

۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۸:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۴۷۴۱
آموزش و فناوری دو رکن رشد کسب و کارهای مجازی هستند
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان گفت: آموزش در کنار فناوری اطلاعات مسیر توسعه کسب و کارهای استان را هموار می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا، محمد احمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان نشست هم اندیشی و تبادل نظر حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان  را ایجاد ارتباط و شناخت اکوسیستم فناوری اطلاعات استان دانست و گفت: هم گرائی و هم افزایی از مهمترین راه های رشد و توسعه این حوزه است و هدف از برگزاری این جلسه ایجاد شناختی برای ظرفیت های بخش خصوصی و دولتی و ایجاد حلقه ارتباطی است.

وی اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون رویدادهای متنوعی برای سنین مختلف برگزار شده است تا بتوانیم نسل کودک و نوجوان را با حوزه های مختلف فناوری اطلاعات آشنا کنیم.

در ادامه حمزه کرایلو مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گفت: مجموعه آموزش فنی و حرفه ای همواره ارتباط تنگاتنگی با حوزه های مختلف بخش خصوصی داشته و رسالت خود را توسعه و تقویت این حوزه می داند و آمادگی دارد برای توسعه این حوزه همکاری ویژه ای با بخش خصوصی داشته باشد.

وی با اشاره به کمبود نیروی متخصص در استان گفت: سه طرح کلیدی کهاد، سامانه سام و نخلستان از طرح های کلیدی ایجاد مهارت است که تمام فارغ‌التحصیلان دانشگاهی که دارای تخصص هستند را تعیین صلاحیت کرده و به عنوان مربی جذب می کند و در قالب طرح کهاد و نخلستان به مهارت جویان آموزش می دهند و در سال جاری 5300 نفر از آن استفاده خواهند کرد. در ادامه فعالان حوزه ICT به تشریح فعالیت‌ها و ضرورت توجه به این حوزه پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز