اتصال مسیر پیاده روی اربعین به شبکۀ ملی اطلاعات

۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۵۳۲۴
اتصال مسیر پیاده روی اربعین به شبکۀ ملی اطلاعات
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات همدان با اشاره به نزدیک شدن ایام اربعین گفت: با تلاش بخش ارتباطات استان در زمینه رفع موارد احتمالی و بهبود ارتباطات، از یکسال اخیر، تمامی مسیرهای اصلی در مسیر اربعین( اتوبان کربلا) به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا، مجتبی ساکی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، در جلسه ستاد مدیریت و ساماندهی زائران اربعین حسینی(ع)، ضمن اشاره به آمادگی بخش ارتباطات استان، بیان کرد: عملیات اجرایی تأمین نیازمندی‌ها و زیرساخت‌های مورد نیاز برای برپایی ستاد ارتباطات اربعین استان همدان آغاز شده و مسیرهای ارتباطی از ابتدای حوزه استحفاظی استان همدان تا مرز استانهای همجوار مورد بررسی قرار گرفته و نقاط کور شناسایی و تقویت شده است.
وی در ادامه به بیان مسیرهای درگیر استان برای اعزام زائران اربعین حسینی پرداخت و گفت: مسیر آوج تا کنگاور، ساوه تا کنگاور و اراک تا فیروزان به میزان 473 کیلومتر از مسیرهای مواصلاتی مسیر اربعین در استان همدان هستند.
ساکی با اشاره به جلسه ستاد اربعین در استان، خاطرنشان کرد: تمامی مسیرهای مواصلاتی و اصلی اربعین دارای تکنولوژی حداقل نسل سوم تلفن همراه هستند.
مدیرکل ارتباطات در پایان با بیان اینکه مجموعه ارتباطات استان در راستای برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم اربعین آمادگی کامل دارد، خاطرنشان کرد: همه تلاش خود را برای رفع مشکلات و موارد احتمالی که در مسیر بوجود می آید را خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز