برنامه‌های وزارت ارتباطات برای رشد سرعت و کیفیت اینترنت در روستاهای لرستان

۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۱۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۵۳۴۶
برنامه‌های وزارت ارتباطات برای رشد سرعت و کیفیت اینترنت در روستاهای لرستان
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان لرستان گفت: اجرای پروژه های ابلاغی و در دست اقدام حوزه مربوط به توسعه ارتباطات روستایی می تواند نقش بسیار مهمی در توسعه زیر ساختهای ارتباطی استان داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا، مجتبی صارمی سرپرست اداره کل ارتباطات استان لرستان در سفر به شهرستان سلسله دیدار با نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: طرح ملی کشیدن FTTH یا فیبر نوری از درب منازل و کسب و کارها که از طرح های اولویت دار وزارت است.

وی افزود: پروژه های ابلاغی و در دست اقدام حوزه مربوط به توسعه ارتباطات روستایی می تواند نقش بسیار مهمی در توسعه زیر ساختهای ارتباطی استان و همچنین عمران و آبادانی این مناطق و توسعه اشتغال و کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال استان داشته باشد.
صارمی در ادامه بر تعامل و هماهنگی واحد های تابعه حوزه ارتباطات استان و مجمع نمایندگان که می تواند در رفع مشکلات حوزه ارتباطی و مخابراتی استان تاثیر گذار باشد، تاکید کرد .
ابراهیمی نماینده شهرستان سلسله و دلفان، در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از برنامه های در دست اقدام حوزه ارتباطات، خواستار پیگیری و رفع مشکلات ارتباطی و مخابراتی تعدادی از روستاهای حوزه انتخابیه خود شد و قول مساعد داد که برای پیگیری و رفع مشکلات پیش رو حوزه ارتباطی استان همکاری و مساعدت لازم بعمل آورند.

انتهای پیام/

نظر شما